Gå til innhold

å male- farlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei vi holder på med oppusning og da har jeg malt litt med vannasert maling på ett gjesterom...er dette veldi dumt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på hvilken maling du bruker! :)

 

Forrige gang jeg var gravid, rådførte jeg meg hos fargehandleren før jeg begynte å male. De fant info om malingen og skrev ut til meg (sikkert fra produsent).

Noe maling kunne jeg bruke, annet ikke. Oljemaling skulle jeg ikke bruke, husker jeg, men husker ikke hvilket merke.

Jeg malte med vannbasert oljemaling, tror jeg, men husker ikke her heller...

Sjekk det opp du! Du kan sikkert søke på nettet :)

Skrevet

Nårdu går på butikken så skal de ha opplysningene der.ei venninne av meg malte som bare troll da hun var på kjukka,så hun hadde fått maling som ikke var farlig,men godgjennomtrekk var helt nødvendig!UANSETT

Skrevet

Reklamen sier jo at Jotun SENS malingen kan man bruke når man er gravid. Skal visst ikke være skadelig gasser av dem.

Skrevet

forrige svangerskap kjøpte vi hus og pusset opp alt.Da var jeg med å malte både med vannbasert og oljebasert maling.er nok ikke det lureste når man er gravid.men jeg brukte maske og hadde god gjennomlufting...

Prøvde å ta vannbasert der jeg kunne men litt maling med oljebasert ble det jo...

Skrevet

vi holder på å pusse opp soverom nå..

jeg har malt taket i dag.. med sens malinga til jotun. den lukter så og si ingen ting.. jeg lufta mens jeg malte, og en halvtimes tid etterpå..

den er overmalbar alt etter 2 timer, og da lukta det ikke mer inne på rommet..

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...