Gå til innhold

trenger noen forslag til mellomnavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei har en gutt i magen og han skal mest sansynlig hete Jonas men vi mangler et mellom manv til han.

jeg vet at mange ikke mener at en bør ha mellomnavn men hans søsken har det ogvi liker det.

mellomnavnet kan gjærne starte på E men det er ikke nødvendig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe har fått det forslaget før men jeg syntes ikke det er så fint da jeg syntes emiil utalen blir litt rar.

andre som har noen forslag til oss?

Skrevet

Ikke et lett navn å velge mellomnavn til.....

Jonas Elias??? (lite mye as kanskje?)

Skrevet

hehe storebror har elias som mellomnavn og ja det hadde vel blitt litt for mye as.

somsakt det må ikke være et navn som begynner på E. det hadde bare vært morro siden de to eldste har mellomnavn som begynner på E.

vet at det er vanskelig å finne noe som passer det er derfor jeg ber om andres tips da jeg selv har kjørt meg fast på etnavn som desverre ikke mannen min liker.

Skrevet

Jeg føler at Jonas krever et mellomnavn med tre stavelser, eller hvertfall et tungt et, og de er det ikke så mange av når det kommer til guttenavn...men nå fikk jeg dette navnet litt på hjernen og fant like godt fram navneleksikon:

Jonas Elling

Jonas Embrik

Jonas Engel (er jo uhyre uvnalig, men et "ekte" navn som kan brukes til både gutter og jenter. Kjenner ei jente som heter det, uttales med tung første stavelse - så litt annerledes enn "englene angels")

Jonas Erland

håper du får flere forslag, for jeg syns kanskje ikke disse var de beste ;) Vil du fortelle hvilket navn du ønsker selv eller er det hemmelig?

Skrevet

Jonas Emanuel..

Jonas Emilian

Jonas Elander (svensk)

Skrevet

Jonas Emanuel var jo kjempe fint!!! Det likte jeg, klang fint også..

Skrevet

Det navnet jeg ønsker er Jonas Emanuel og da er Emanuel etter min morfar. Men mannen min syntes ikke om det. og jeg syntes det er så nydelig at det er vanskelig å se noen andre navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...