Gå til innhold

Noen som har vært her?? (Link)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var der i 2005. Kjempe fint hotell, de rydder og vasker hele tiden:o) Ligger ganske greit ifh til shopping/spisesteder. Men kunne godt vært nærmere stranda...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så bra :) Hvordan var det å komme seg til "byen" og slikt? Stranda er ikke så viktig for meg, liker ikke saltvann der nede så mye :) Det var jo basseng :)

Skrevet

Jeg har bodd der. Det gikk minibuss til byen og til sjøen. Greit, men ikke sats på å lage noe mat selv selv om det er leiligheter m kjøkken. Matprisene var latterlige. Dvs idiotiske høye priser på pålegg og vanlig mat. Ikke nyttet pruting heller. bestill med mat.

Skrevet

Tar vel ca 5 min til byen, er vel Namaa Bay den heter (tror jeg) med taxi. Koster knapt nok noe. Ellers er det et lite "shopping senter" i gåavstand. Der er det flere spisesteder og allslags butikker.

Skrevet

Var forresten noe spesiell opplevelse å måtte sparke vekk levende fisk fra trappen ned i sjøen. Helt vilt fiskeliv. Helt utrolig:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Greeeit, jeg skal ikke bade i sjøen nei... :S Hahaha

 

Takker for svar da, blir nok bra :o) Hva er latterlig høye priser da? har ikke bestillt med mat vi skjønner du.... hehe :)

Skrevet

Altså jeg var der i 2000 så mulig ting har forandret seg noe siden det. Det var en liten dagligvarebutikk rett ved hotellet. Fikk fortalt at det ble operert med forskjellige priser for turister og fastboende. Det kostet såpass at prisene på dagligvarer på bensinstasjoner her hjemme var billigere. Husker de krevde 50 kr for en boks Pringles potetgull. Ble for dumt egentlig.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tuller du eller? Haha, det kommer ikke til å skje nei! Vet at det gjerne er dyrer for turister, og at man må prute om man skal komme unna det med lommeboka i behold....

Kan jo undersøke hvordan det er å etterbestille pensjon.... men vi har kjøpt sånn billigtur, så da var det jo ikke et valg..

Skrevet

Å kjøpe mat på restaurant er kjempe billig:o)

Skrevet

Ja. Det ble noe annet. Og dessuten var det både mc donald og hard rock cafe der:). Ta med ett arsenal av mageprodukter. Vi ble advart mot fisk og skalldyr, men mitt problem er at jeg er glad i fisk og skalldyr...og det problemet ble noe større enn forventet, for å si det sånn:S

Gjest Sekretøsa
Skrevet

naaaij, ikke si sånt da! Jeg vil også ha skalldyr! Blæh... jaja, får ta noe vaksiner før jeg drar ;) haha

Skrevet

Ja. Vaksiner deg du. Er nok lurt. Jeg var så tøff i tryne at jeg både vaksinerte meg og viste til all rå mat jeg ellers hadde spist uten å bli syk, både her hjemme og på ferie, at jeg tok sjansen. Men...for å se positivt på det så gikk det over av seg selv...en mnd etter at jeg hadde kommet hjem.

Skrevet

Og unngå isbiter, de er som oftest lagd av springvann... Går an å ta en flytende vaksine mot turistdiare

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, jeg skal passe på å være ydmyk! Tuller ikke med fremmede bakterier! ;o)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...