Gjest Sekretøsa Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 http://www.pyramidene.no/hotell.asp?id=21# som kan si noe om det?
nettie med 4 små Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Vi var der i 2005. Kjempe fint hotell, de rydder og vasker hele tiden:o) Ligger ganske greit ifh til shopping/spisesteder. Men kunne godt vært nærmere stranda...
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Så bra Hvordan var det å komme seg til "byen" og slikt? Stranda er ikke så viktig for meg, liker ikke saltvann der nede så mye Det var jo basseng
prekæs Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Jeg har bodd der. Det gikk minibuss til byen og til sjøen. Greit, men ikke sats på å lage noe mat selv selv om det er leiligheter m kjøkken. Matprisene var latterlige. Dvs idiotiske høye priser på pålegg og vanlig mat. Ikke nyttet pruting heller. bestill med mat.
nettie med 4 små Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Tar vel ca 5 min til byen, er vel Namaa Bay den heter (tror jeg) med taxi. Koster knapt nok noe. Ellers er det et lite "shopping senter" i gåavstand. Der er det flere spisesteder og allslags butikker.
prekæs Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Var forresten noe spesiell opplevelse å måtte sparke vekk levende fisk fra trappen ned i sjøen. Helt vilt fiskeliv. Helt utrolig:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Greeeit, jeg skal ikke bade i sjøen nei... :S Hahaha Takker for svar da, blir nok bra ) Hva er latterlig høye priser da? har ikke bestillt med mat vi skjønner du.... hehe
prekæs Skrevet 22. mars 2009 #8 Skrevet 22. mars 2009 Altså jeg var der i 2000 så mulig ting har forandret seg noe siden det. Det var en liten dagligvarebutikk rett ved hotellet. Fikk fortalt at det ble operert med forskjellige priser for turister og fastboende. Det kostet såpass at prisene på dagligvarer på bensinstasjoner her hjemme var billigere. Husker de krevde 50 kr for en boks Pringles potetgull. Ble for dumt egentlig.
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. mars 2009 #9 Skrevet 22. mars 2009 Tuller du eller? Haha, det kommer ikke til å skje nei! Vet at det gjerne er dyrer for turister, og at man må prute om man skal komme unna det med lommeboka i behold.... Kan jo undersøke hvordan det er å etterbestille pensjon.... men vi har kjøpt sånn billigtur, så da var det jo ikke et valg..
nettie med 4 små Skrevet 22. mars 2009 #10 Skrevet 22. mars 2009 Å kjøpe mat på restaurant er kjempe billig:o)
prekæs Skrevet 22. mars 2009 #11 Skrevet 22. mars 2009 Ja. Det ble noe annet. Og dessuten var det både mc donald og hard rock cafe der:). Ta med ett arsenal av mageprodukter. Vi ble advart mot fisk og skalldyr, men mitt problem er at jeg er glad i fisk og skalldyr...og det problemet ble noe større enn forventet, for å si det sånn:S
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. mars 2009 #12 Skrevet 22. mars 2009 naaaij, ikke si sånt da! Jeg vil også ha skalldyr! Blæh... jaja, får ta noe vaksiner før jeg drar haha
prekæs Skrevet 22. mars 2009 #13 Skrevet 22. mars 2009 Ja. Vaksiner deg du. Er nok lurt. Jeg var så tøff i tryne at jeg både vaksinerte meg og viste til all rå mat jeg ellers hadde spist uten å bli syk, både her hjemme og på ferie, at jeg tok sjansen. Men...for å se positivt på det så gikk det over av seg selv...en mnd etter at jeg hadde kommet hjem.
nettie med 4 små Skrevet 22. mars 2009 #14 Skrevet 22. mars 2009 Og unngå isbiter, de er som oftest lagd av springvann... Går an å ta en flytende vaksine mot turistdiare
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. mars 2009 #15 Skrevet 22. mars 2009 Nei, jeg skal passe på å være ydmyk! Tuller ikke med fremmede bakterier! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå