Gå til innhold

Omgangssyke som henger igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et innlegg her før i dag, om omgangssyke som henger i. Gjorde meg ferdig med det verste på fredagen og var i ok form i går, bortsett fra at matlysten ikke var på topp. Spiste noe lørdagsgodt til kvelds og det gikk helt greit for magen. I dag har magen brummet noe fælt og jeg har hatt luft og småverk innimellom. Etter at jeg hadde spist middag, fikk jeg vondt i magen og bittelitt diarè igjen, noe som tyder på at den ikke helt likte det jeg spiste?

Hva skal jeg spise og drikke i de nærmeste dagene for at magen skal bli bedre og ikke verke og rumle så mye. Tyder på at noe av mageviruset fortsatt henger i, selv om jeg er i fin form ellers. Noen gode råd please?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk råd her inne om å spise lyst brød og unngå melk... :)

god bedring...

Skrevet

Ok. Jeg syns forresten det hjelper å drikke 50/50 eplemost og farris, virker som om magen roer seg ned da. Prøver å unngå melk og melkeprodukter, samt tungtfordøyelig mat..

Skrevet

Høres ut som meg. Trodde jeg skulle våkne opp frisk i dag, var dårlig onsdag, bare litt vondt i magen torsdag,diare fredag og igjen bare litt vondt i magen lørdag.Spiste pannekaker og litt salt potetgull på lørdag ettermiddag.

Våknet i 4 tiden på natten til mageromling og endte dessverre opp med 6-7 vonde timer med oppkast og " fast" plass på do.

Nå skal jeg bare spise tørr kjeks og ristet brød.

Tør ikke putte noe særlig annet i munnen.

Unngå kaffe,røyk og alkohol, ingen av delene frister heller!

Skrevet

Det er visst noe som går for tiden, ei på jobben var slik nesten ei uke =)) Ble dårlig ett døgn, så bedre og trodde hun var ferdig, nesten ett døgn så var det på'n igjen og holdt det gående slik med vondter og spying i nesten ei uke ... Hu var litt sliten kan man si =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...