Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har faktisk aldri smakt røyk engang, å satser på å la det forbli slik!

Skrevet

Nei, har heller ikke smakt røyk.

Skrevet

nei men jeg røyka før jeg ble gravid. etter det gar jeg alrdig tatt en røyk, nå synes jeg det er grusomt.

jeg arver klær fra noen som røyker å jeg synes det lukter grusomt av klærne så jeg vasker dem og lufter dem godt før jeg tar dem ibruk..

Skrevet

Jeg røyka litt før. Og det er over 8 år siden jeg slutta og kjenner enda jeg av og til får lyst på. Særlig de tre gangene jeg var gravid hadde jeg lyst på røyk. Så før røykte jeg litt når jeg var på fest. Men nå er det mange år siden siste fest også..:)

Synes det er skremmende hvor avhengige man blir av røyk.

Skrevet

røyket før. sluttet da jeg ble gravid med jentungen, begynte igjen når jeg var ferdig med å amme (jada..idiotisk), men jeg sluttet for 5 år siden, når tanten min kom til siste stadiet i kreft, og datteren min begynte å ta røykpakka og så: mamma, jæ kal bale ut og lønke. DA stumpet jeg den. samboern min HATER i tillegg røyk, så da er det enklere liksom. Men jeg smugrøyker når jeg er full, og så liker jeg å ha den og veive med når jeg fyllesnakker:-)

Ellers hater jeg det intenst

Skrevet

Gjorde før, sluttet for et par år siden, har ingen planer, eller lyst til å begynne igjen.

Skrevet

Før røyka jeg fast, nå røyker jeg hver helg!

Vet mange ikke skjønner vitsen, men jeg koser meg med noen røyk mens andre spiser sjokolade i helgene - like usunt begge deler ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...