Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Er 36 uker og har så vondt i bekkenet at det tapper meg for ALL energi.. Går til behandling.. hjelper der og da.. men blir gradvis verre og verre frem til neste behandling...Får heller ikke sove orndtlig om natten på grunn av dette.. Har en sønn på 20 mnd som er veldig krevende.. har han i barnehage på dagtid, men allikevell er jeg sinnsykt sliten.. Kan ikke fatte å begripe hvordan jeg skal klare en fødsel...Har null energi...livredd for å gå over tiden... ( Gjorde det med sønnen min på 20 mnd.. 14 dager) Skal til fastlegen på fredag, vurderer å spørre om eventuell igangsetting av fødselen en uke..par dager før.. eller på termin... men frykter jeg blir avvist...Veldig sårbar akkurat nå ( Blanding av det å være sliten å masse hormoner) så jeg kommer til å ta et nei veldig tungt.... Skal og føde på KK.. er ikke de strenge på igangsetting der?? Sukk... ble litt sytete dette.. men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, kjenner jeg trenger hjelp med denne fødselen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå