Gå til innhold

Dårlig forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ville dere sagt at nok er nok i et forhold?

Jeg og kjæresten venter barn sammen, men vi er ikke noe flink til å tilbringe tid sammen.

Når han ikke er på jobb, sitter han limt fast foran dataskjermen i andre etasje HELE tiden. Jeg sitter nede i første etasje og ser på tv/ sitter litt ved datan eller gjør noe annet stæsj, gjør litt husarbeid, og tilbringer tid med venner. Vi spiser ikke sammen en gang lenger.. Når vi først tilbringer tid sammen ender det ofte opp i at vi krangler, og går sure bort fra hverandre igjen. Jeg prøver å dra han bort fra data'n, og sier han må hjelpe til litt med husarbeid. Men han orker aldri, Likevell gidder han å klage på meg, og skal ha det til at jeg er like lat som han og at jeg aldri gjør noe husarbeid heller. Men det er jo jeg som gjør ALT. Han hjelper bare til hvis vi venter besøk, noe som ikke er ofte siden vi har en liten hybel og dermed liten plass til å plassere gjestene på.

Han er umulig å få med ut. Hver gang jeg drar ut med venner så spør de hvor kjæresten min er, og jeg svarer at han er hjemme foran data'n. Og da ringer de til han og prøver å få han til å komme, noe han aldri orker.

Bestekompisen hans har ikke gitt opp håpet enda, og spør ofte om vi kan finne på noe sammen. Kjæresten nøler og sier nei, men noen ganger klarer han til slutt å overtale han. Men gjett hvem som tar med seg datamaskina da? Og attpåtil gir han sterkt inntrykk av at han helst ha ville vært hjemme hos seg selv...

Vi er på jakt etter en leilighet sammen nå, siden vi venter barn. Men jeg begynner å lure på om jeg egentlig orker å bo sammen med han på ordentlig, når det går så dårlig nå. Jeg er utrolig glad i han i det ene øyeblikket, og har så utrolig lyst til å kose med han, men så ender det bare opp i krangling og frustrasjon.

Hva hadde dere gjort om dere hadde en sånn kjæreste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...