Amy - I love whales Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 på samboeren! Skulle tro han var limt fast til stolen med pc'en på fanget og føttene på bordet!!!
Mor&barn Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Hehe, de er ganske så tiltaksløse til tider. Det artigste er at du beskrev min eksakte stilling akkurat nå
solemio Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 ehehhheh, mens du ikke nærmer deg pcen, eller? (sa hun fra glasshuset sitt)
winneboo Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Kjipt! Du får prøve å få oppmerksomheten hans på en lur måte
Amy - I love whales Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2009 Nei, det blir ikke mye pc på meg før barna er i seng, men det er jo helt greit. Jeg skulle bare ønske han kunne være mer behjelpelig med daglige gjøremål, det blir liksom for enkelt å komme hjem, spise middag og sette seg i godstolen og bli der mer eller mindre hele kvelden!! Er sannelig ikke enkelt å endre på dette heller!! Har vel prøvd alt fra saklig,rolig prat sammen til kjefting,
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Sånn sitter min også,men jeg unner han å slappe av. Jeg har hatt omgangssyke i formiddag, han har lekt med lillegutt, og når både lillegutt og jeg tok en formiddagslur, vasket han både stua og kjøkkenet. Ble skikkelig glad og overrasket for vanligvis må jeg mase og mase om hans bidrag til husvask. Så nå må han bare kose seg med dataspill.
MinnieMe Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Prøv å gjør det samme... evt med en bok eller tv'en (ikke ta tv'en på fanget da... hehe). kanskje ikke så lett når det er barn som skal legges osv, men kanskje det får han opp av stolen og til å bidra litt mer! Lykke til
Edelweis Skrevet 22. mars 2009 #8 Skrevet 22. mars 2009 jeg måtte le når jeg leste innlegget ditt HI, for du beskrev akkurat hvordan jeg selv sitter nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå