BabyBlue Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Siden vi ikke har planlagt noe ferie i år vurderer vi å dra til Kr.sand og besøke dyreparken å være der 2-3 dager. Siden vi da har med oss baby, vurderer vi å leie hytte sånn at vi får vårt eget lille kjøkken . Jeg har sjekket litt priser og må si jeg blir skremt over hvor dyrt det blir bare for noen dager...er det noen som kan komme med noen tips ang. leie av hytte og div.vi kan spare penger på?
Tidemann Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 har du sjekket hytter i søgne området?? der skal de ha noe,men vet lite om pris,ligger ca tyve(kanskje litt i underkant)min unna dyreparken
gordingoingslim Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Finnes jo rimelige vandrehjem..du kan jo google på vandrehjen i kr.sand og se hva du finner. Vi skal selv til dyreparken i April
magedans Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Søk på hus/ hytter til privat leie i hele Kristiansand/ Søgne/ Lillesand inkl Høvåg, evt sjekk ut campingplassene på Justøya, Roligheden, Skottevig, Hånes, osv. Kjenner ikke prisene i Dyreparken men regner med dere kan få billigere overnatting andre plasser Mange av utleiestedene ligger jo et stykke fra selve parken, men om dere har bil vil det gå helt greit. Studentsamskipnaden i Kr.Sand leier også ut, og bussene fra sentrum og ut i parken går ofte
<3 N & M <3 Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 vi var der i fjor. og leide ei lita hytte på et sted som heter trollaktiv. ligger ca 50 min å kjøre fra dyreparken. men det var det rimeligste stedet vi fant. koselige små hytter med et lite kjøkken og kjøleskap
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Trollaktiv, det er jo helt på Evje, ganske langt fra dyreparken... Da ville jeg heller sjekket Kilefjorden Camping, ligger forsåvidt på Evje det og, men er ca kvarteret mindre å kjøre. Ellers er det jo camping på Hamresanden, 10 min unna dyreparken, men aner ikke hvor mye det koster.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Når er det dere har tenkt dere nedover? Jeg bor i kr-sand og vi har vurdert utleie av vårt hus når vi drar på ferie.. ca 5 min unna dyreparken:)
tasah Skrevet 22. mars 2009 #8 Skrevet 22. mars 2009 Vi skal også til dyreparken i sommer og har bestemt oss for å være der etter skoleferien, skal reise 17. august. Da synker hytteprisene betraktelig og vi kan gjøre dette fordi jeg har permisjon og mannen kan velge selv når han vil ha ferie, trenger ikke å ta i fellesferien.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 22. mars 2009 #9 Skrevet 22. mars 2009 Vil annbefale dere som virderer dyreparken og IKKE ta det i fellesferien,, det er fullstendig kaos!!
sol2002 Skrevet 23. mars 2009 #10 Skrevet 23. mars 2009 Søk på steder som ligger litt lengre borte enn 5-10 min kan spare en del på det, og ta ferien utenom felles/skoleferie vist dere har mulighet for det for da kommer prisene seg. Selv så har vi familie der nede som vi bor hos og da har vi opptil 1 times kjørring til parken, men har aldri tenkt noe videre over at det er langt. Kan kaskje føles langt om kvelden når vi skal hjem for da er alle trette. Kan anbefale å bestille billeter på nettet for å unngå kø, eller kom litt før åpningstid å gå i en annen inngang enn hovedinngangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå