Gå til innhold

Pakket fødebagen i dag, 14 dager til termin :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del følte jeg vel egentlig ikke at det hastet, men samboern begynte å bli litt bekymret, og mente at det var vel på tide, hehe ;-) Så, nå er fødebagen pakket så klar som den kan bli pakket såpass langt i forveien. Får satse på at man husker å kaste oppi sånt som shampoo, roll-on, tannbørste og -krem etc når man skjønner at man må dra på sykehuset ;-)

For meg virker det helt absurd at det bare er 14 dager til termin. Jeg har liksom ikke følelsen av at det virkelig er rett rundt hjørnet at jeg skal føde og vi skal få møte den lille prinsessa vår. Jeg er helt rolig, og det føles som om det er lenge til det skal skje noe ennå. Veldig rart. Jeg har inntrykk av, utfra forumene her inne iallfall, at de fleste gravdide har begynt å bli VELDIG utålmodige allerede før de har kommet dit jeg er nå. Mens for meg, så må det gjerne gå disse to ukene frem til termin før prinsessen melder sin ankomst, det er HELT greit ! :-) Er visst litt rar, jeg.... hehe :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller ikke hastverk på å få barnet ennå.. det må fint vente litt til, men jeg har 4 uker igjen til termin da. Jeg vet det kommer når det vil, og jeg gleder meg til det skjer, men har ennå masse som skal ordnes først, og det er godt.. for da får a bare vente. :)

Skrevet

Eg har 11 dager igjen til termin og har endå ikkje pakka. Har bare ein følelse på att det ikkje haster. Skal inn på sykehus på torsdag og kanskje settes i gang viss ting er klart. Trur neppe det skjer nåke før det. Så her tar eg det eg det veldig rolig.

Skrevet

Dere aner ikke hvor godt det er å høre at det finnes "flere som meg" der ute i gravidejungelen, hehe ;-) Jeg har seriøst lurt på om det er noe galt med meg, som ikke er utålmodig og vil ha ut ungen hvert øyeblikk osv... Har ei venninne som fødte for et år siden som er helt oppgitt over meg og at jeg har så god tid og sånn...

Så tusen takk til dere begge for å vise meg at jeg ikke er helt alene om dette ;-)

Lykke til videre til dere begge !

Skrevet

Jeg er litt som dere.Har gjort alt klart men det er ikke fordi jeg har hastverk med fødselen..Mer for å få unna det som må gjøres.Grugleder meg til fødselen så det kan godt drøye litt til =)

Skrevet

Det med å gruglede seg til fødselen kan jeg kjenne meg igjen i ja :-) Aner jo ingenting om hva jeg går til egentlig, og hvordan kroppen min vil reagere på, og takle, dette her. Men det er spennende, og jeg gleder meg iallfall til det er over ;-) Men har fremdeles gooood tid jeg, hehe ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...