White*Angel Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Det skal jeg:) Men hvordan var det igjen? Skal man vente til mensen er ferdig også ta det ta det til EL? Det er så mange som er blitt gravide på den, så dette blir spennende!
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 jeg vurderer å prøve det jeg og hvis testen fortsatt er negativ om en uke. jeg har ikke peiling på det du lurer på, derfor lurer jeg på det selv. noen andre som har peil? håper det:) lykke til til deg!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Heisann Jeg tok solvipect den pp hvor frøet satt, og forsatt sitter :-) Det jeg gjorde var: tok 10 ml solvipect 3 ganger daglig (frokost, ca 15 tiden og på kvelden) Begynte en dag eller to etter at tanta dro og fortsatte frem til positiv el test :-) Masse lykke til!!!
White*Angel Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2009 Tusen takk for info;) Gleder meg!
Nathalie'i'magen Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Jeg tvang også i meg hostesaft 3 ganger daglig fra tanta dro til EL. Vett fortsatt ikke om det hjalp, men det blir spennende å se.. IKM om en uke Masse lykke til!
Nathalie'i'magen Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Er det denne Solvipect eller noe sånn du tar? Heldigen deg som liker den isåfall Jeg brekker meg nesten hver gang jeg tar den, så om det ikke har hjulpet denne mnd tviler jeg på at jeg klarer en periode til
White*Angel Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. mars 2009 Det er den jeg har stående ja. Skal vente til Tr er ferdi så skal jeg starte med den. Smaker jo lakris =D
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. mars 2009 #9 Skrevet 22. mars 2009 Jeg slenger meg på her!! Jeg skal kjøpe hostesaft til helgen, for da er mensen ferdig!! Hilsen pfeew, som nå heter Egget
White*Angel Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 22. mars 2009 Vi har vel ikm samme uke vi egget? Nesten prøvd like lenge og! Første mann til gullegget;) Håper virkelig hostesafta fungerer..Jeg har en syklus på36(!) dager nå Så det er ikke sikkert vi kommer i samme ikm gruppe denne gangen.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. mars 2009 #11 Skrevet 22. mars 2009 Jeg hadde ikm i går, mensen kom på lørdag.... Vet ikke helt når neste ikm blir, for syklusene varierer litt...alt fra 26-39 dager har jeg hatt.... Denne ble på 32 dager. Håper eggløsningen ikke blir så veldig forsinket nå... Håper den kommer om et par uker Lykke til hvite engel Vi må holde hverandre oppdatert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå