Gå til innhold

Regntrekk til bagvogn..Noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en simo duo vogn, liker ikke regntrekket til simo da det er veldig "åpent" om dere skjønner hva jeg mener..:) Har sett noen som har ett regntrekk på samme vogner, men det er en "skjerm" framom karlesj åpningen så det blir skånet for vind og regn.. Lurer på om noen hvet hvor det kan kjøpes og hvilket merke det er? Har søkt på internett etter det, men finner ikke noe.. Noen som forstår hv jeg tenker på?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok teutonia sitt. Kan kjøpes hos barnevognsforhandler.

Skrevet

Tusen takk! Da vet jeg det.. Ikke store utvalge av butikker her jeg bor så kan prøve å søke på nett..

Skrevet

teutonia sitt ja, 3999 hos lilleprinsen, eller du kan kjøpe et av meg for 250, jeg har to;)

Skrevet

hehe det var en stiv pris. 399 hos lilleprinsen mente jeg;)

lilleprinsen.no

pluss porto eller du kan hente i oslo/bærum, husker ikke helt hvor

Skrevet

Passer det til simo duo vogn tror du?

Skrevet

Det vil jeg tro ja! Mener å ha sett ei med simo kombi og teutoniatrekk i byen her. Jeg har faktisk irritert meg litt over at trekket er så slarkete på mistralen, og den er jo mindre enn simo.

Skrevet

så bra, skal dra på den ene butikken vi har å høre om de har imorgen:) Skikkelig praktisk med den skjermen... Hvertfall her hvor vi har mye regn og vind..:)

Skrevet

Det er knall! Jenta vår var pottesur med det gamle regntrekket, med det måtte hun ligge nede i vogna for å ikke bli våt. med dette kan hun sitte oppe og fremme og følge med i regnvær også!

Lykke til, håper det passer!

Skrevet

Henger meg på her!

Dette regntrekket er virkelig å anbefale! Brukte det på min brio duo og senere på emmaljunga scooter:)

Skrevet

er ikke den veldig liten? Trekket er som sagt ganske løst på teutonia mistral, som jo er en passe stor vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...