Gjest Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Prøver her også siden det var lite respons på BiM. Er det å anbefale? Vi vurderer det sterkt. Dvs, jeg vil, mannen mener det er litt unødvendig, hehe... Er i uke 21 nå, så tenker jeg bør bestille time snart i så fall. Noen som kan fortelle litt om opplevelse, og pris?
Babyønske �� Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Var på Majorstuaklinikken når jeg var i uke 27. En fantastisk opplevelse vi ikke ville vært foruten. Det var nok særlig spesielt for pappaen, tror han også fikk et nærmere forhold til hva som faktisk befant seg i magen. Ikke at det ikke var spesielt for meg da, men vi som føler det på kroppen har vel et nærmere forhold til babyen hele veien. Utrolig å få se hvordan babyen faktisk ser ut flere mnd før den kommer ut. Såg tydelig trekk, hvem han lignet på osv. Betalte 1200 kr for 45 min seanse. Fikk da med oss en cd med ca 50 bilder og videosnutter tilsammen.
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Ja, jeg vil tro det er en flott opplevelse og vil gjerne, men mannen ser ikke helt poenget og mener det er altfor dyrt. Kan være enig i at det er dyrt da, men hadde vært gøy å se. Vi fikk se bitte litt 3D på den ordinære ultralyden og det var helt utrolig, kunne godt tenkt meg å se mer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå