Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 vi er jo så flinke prøvere=)) vi gir ikke opp før det sitter=)) så vi trenger en skryt=))) jeg skryter alv alle dere her inne. å ikke minst til de som har prøvd veeeeldig lenge=) jeg er stolte av dere=) selv om jeg ikke kjenner dere hjelper dere meg til en bedre prøve dag=)) ved å gi råd og veileding=) setter pris på dere=)) Ville bare si dette=)
Zeke Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 heilt enig med deg, skryt på veien trenger vi alle her inne Ønsker dere alle lykke til å masse babystøv til alle
White*Angel Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 huff.. Dagen i dag er helt forferdelig.. Fikk Tr idet jeg skulle legge meg i går. Så i dag har jeg fæle menssmerter :o/ Enn om spira kunne ha sitti istede! Hadde jo alle symtoma Har jobba i ett siden onsdag nå, så er fryktelig klar.. Jeg vil bli gravid snart!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2009 Huff=( det er noe dritt med den tanta.... å vi vil jo ha spire.... huff håper ikke jeg får 2 siffret tall... ser du er på din 14pp=(((
White*Angel Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Jeg unner ingen all den prøvinga uten resultat gang på gang! Har jeg visst at dette skulle ta så lang tid, skulle jeg ha begynt med prøvinga for lenge lenge siden. Håper ikke jeg får ett 3 siffra tall jeg!
OnlySleeping *** Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Hadde IKM på fredag, testet negativt... TR har ikke kommet enda, men sitter her med de verste menssmertene...:S Tør ikke helt å håpe at det er noe annet enn TR... Vil at dagen imorgen skal bli bedre enn idag... Håper alle andre har det bra!! *
White*Angel Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Tr kom 3 dager etter ikm. Hadde et håp, men neida! Håper det klaffer for deg snart OnlySleeping, ser du har prøvd lenge du også.
OnlySleeping *** Skrevet 22. mars 2009 #8 Skrevet 22. mars 2009 å, så kjedelig....:S Ja, føler vi har prøvd en stund nå, begynner å bli lei.. Men nå ksal vi avgårde på fertilitetsklinikk, håper de kan hjelpe oss.. Syns det er rart at de ikke går nå, når snuppa satt uten at vi prøvde engang... Kroppen er rar!! Håper det klaffer for oss alle snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå