Gå til innhold

Forelsket i en gift mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, nå får jeg vel endel pepper, men jeg er altså oppover ørene forelsket. Ikke bare er han gift, men er også foreleseren min..

Skikkelig klisje med andre ord :S

Jeg begynte å vise han litt interesse tidlig i høst, ikke mye, bare et lite smil nå og da og et par øyekast. Veldig uskyldig med andre ord. Skulle tro at en ung og kjekk foreleser var vant til slikt fra kvinnelige studenter, men han blir helt vippet av pinnen.

Nå utover våren kommer han stadig bort til meg under ulike påskudd.

Det som er så rart er at han er selvsikker og velformulert når han foreleser, men når han kommer bort til meg er det som om sikkerheten hans er blåst bort. Da stokker han ordene og minner mest om en tenåring.

Jeg har virkelig moralske betenkeligheter med å fortsette med dette, men jeg er bare så betatt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du blir hans leketøy!

Skrevet

Er jo det jeg vil unngå da. Slik som det er nå så plasker jeg uti gjørma med begge beina.

Blir oppgitt over meg selv.

Er det noen her som har hatt et forhold til en gift mann- hvordan gikk det?

Skrevet

Hadde ikkje orka det. Tenk når forholdet er slutt og kommer til deg med opne armer. Så sier han nå er jeg skild og har 6 til 700 000 i gjeld. Og du vil ha det slik og slik beklager kjær får barre låne 1 000 000. Det var det huse bilen etc.

Skrevet

Hæ? 19.32, den skjønte jeg ikke.

Skrevet

Ville du droppa det av økonomiske hensyn?

Hm, det svaret hadde jeg ikke forutsett hehe..

HI

Skrevet

Ehh, er du så sikker på at han er interessert i deg? Kan jo meget godt hende at han kun gjør ting i faglig ånd og viser oppriktig interesse i faget og sine studenter.

Synes det virker som om du ser noe som ikke er der, kanskje han er ille berørt fordi han ser du er betatt ? Eller mistolker det som usikkerhet ifht. til faget?

De fleste gifte menn, og særlig forelesere med sinen studenter, inngår ikke utenomekteskapelige forhold. Høyskoler og universitet har ganske strenge regler på dette også, uskrevne iallefall.

Skrevet

Hallo!! Han er gift! Han tilhører en anne kvinne. Er du så egoistisk at du er villig til å ødelegge det??! Det er lov å drømme å fatasere men man får jaggu holde seg unna. Fader assa...enkelte har ikke skruppler! Æsj sånne som deg er værste sort

Skrevet

Kjære deg.. jeg vil anbefale deg å tenke nøye gjennom følgende påstand:

Dersom en gift mann er villig til å innlede et forhold til deg... hva vil da få deg til å tro at han vil være tro mot deg?!

Med mindre du vil være sammen med en mann du overhodet ikke kan stole på, anbefaler jeg deg å droppe ham.

Dersom du hadde gitt f'en i om han driver på med andre (inkludert sin KONE) i tillegg til deg, tror jeg ikke du hadde skrevet dette innlegget..

Det finnes så UEEEENDELIG mange fisker i havet - ikke vel en som biter og har spisse, giftige pigger, og som allerede henger fast i en fiskekrok........

Skrevet

Sjønner korfor du skriver Hæ. Måtte lese de noen ganger før jeg sjønte det.

Ein gift mann kan komme med gjeld etter eit forhold, Vist det er det 19:32 vil fram til.

Skrevet

Helt greit å være forelsket i en gift mann, så lenge man ikke gjør noe med det.

Hvis han er av typen som er utro mot kona si, er det da virkelig en mann du kunne tenke deg? Selv bare ha sex med?

Hvis han ikke ville hatt noen problemer med å bare hatt litt sex med deg i ny og ned, så er du sikkert ikke den første studenten han har seg med, å sikkert ikke den siste...

Vil du virkelig gi kroppen din henn til en med så lav moral? Er det virkelig slike menn som tenner deg?

Å hva sier det om det om du skulle spille ut disse følelsene?

Har du virkelig lyst til å være den andre kvinnen?

Den type kvinne som går etter andres menn?

(Selvom det er helt klart den gifte parten som har ansvaret ovenfor partern sin, så har ikke "den andre" reint mel i posen heller, å bør da heller ikke tro at man kan gå rundt med rein samvittighet heller, man er to på leken)

Eller er det kanskje bare tanken på det nå som er litt prriende? Hvordan tror du det ville føles senere?

Å hvis han skulle forlate kona si for deg, hadde du greid å stole på han?

Som sagt ikke noe galt å bli betatt eller forelsket, så lenge man lar det bli med det.

Dukker nok opp en singel mann som du kan ha helt fordeg selv ;)

Jeg har selv vært forelsket i en mann jeg ikke burde være forelsket i. Han var singel, men aboslutt ikke typen man burde forelske seg i, eller å ha et forhold til.

Så selvom jeg var så forelsket at jeg ikke viste hvor jeg skulle gjøre av meg, så lot jeg hjernen og ikke hjertet styre. Å selvom jeg den i dag mange mange år senere fremdeles kan tenke litt på han.

Så er jeg ikke i tvil om at jeg valgte riktig. Det forholdet ville ikke vært bra for meg.

Skrevet

Din respektløse, patetiske flyfille!

Skrevet

HI her

Takk for svar. Som jeg sa over her så har jeg absolutt moralske betenkeligheter. Jeg ønsker ikke å ødelegge et hjem - først og fremst fordi han har barn.

Nå har ikke flørten kommet så langt enda, men jeg tror jeg lar det blir med det... Vi kan flørte litt med hverandre, uten å gå over streken.

Om jeg overfortolker? Vel jeg trodde det selv det i høstsemestret. At jeg innbilte meg interessen, men det får være grenser for faglig interesse hehe. Nå i vårsemesteret har jeg fått kommentarer fra andre i klassen fordi han gir meg så mye oppmerksomhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...