Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sov relativt lenge, vi har gått en lang tur og besøkt venner, jeg og jentene har badet 1 time og nå ser de på barnetv. Mannen er på vei hjem med pizza. Bedre blir det jo egentlig ikke:)

Hva har dere gjort i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes deilig ut:) Vi hr feiret bursdagen til Cornelia, IGJEN:) Besteforeldre denne gangen, men nå er jeg jammen glad bursdagsstyret er over for denne gang;) Har stått og laget mat, kaker osv 2 helger på rad nå og er litt lei hehe...(ingen perfekt hustru der nei!) :P

Nå skal vi bare kose med jentene og da de er lagt skal vi se noen episoder av "Himmelblå" på dvd;) Gleder oss til i mårra, da skal vi ta med snuppene i svømmehallen :D

Skrevet

Ja blir ofte mye styr med bursdager, men så er det jo også veldig koselig når gjestene først kommer og alle koser seg:)

jeg burde egentlig jobbe i kveld, men vet ikke helt om jeg orker..... frister mere å flate ut på sofaen.

Skrevet

Hørtes ut som en finfin dag =)

Vi har vært på besøk hos mamma og pappa idag! Spist god middag og kosa oss =)

Nå er en liten og trøtt gutt lagt i senga, og har allerede sovna tror jeg =)

Herlig med regn idag =)

Skrevet

Vi rakk heldigvis akkurat hjem før det begynte å regne:)

Skrevet

I dag har jeg lest litt pensum. Skal lese litt mer pensum og så skal jeg se en teit film:) Det blir fint. :)

Skrevet

jeg har vasket hus i dag å fått gjort andre småting. tiden har gått veldig fort, å d er synd siden d er jobbdag i morgen allerede. Lillegutt å jeg har kosa oss masse utenom,spist go mat og slappet av.

Litt irritert på all snøen som har komme da. i går regnet d å nå snør d som bare d:(

Æ vill ha sommer no.

Ha en fin søndag videre:)

Skrevet

Godt med slike dager =)

Jeg fikk sove "lenge" idag, Hønki tok med seg Minsten ut på besøk. Eldstefrøkna var allerede ute og farta.

Da dro jeg på Plantasjen og kjøpte meg noen nye planter og potter, så tok jeg solarium, så hjem og potta om noen planter.

Bestilte pizza til middag :)

Nu sitter Minsten og ser på Mulan2 på Disneychannel, og Eldstefrøkna er på rommet og synger.. Hehe.

Vært en fin dag idag =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...