Fru Hormonell Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Nok en mensen meldte sin anmarsj den 20 denne måneden. Har nå prøvd siden okt ca. Fikk en positiv test (CB Digital) i november,men begynte å blø dagen etter så det gikk ikke rette veien:( Har nå begynt så smått å miste motet på å bli gravid,og kjenner meg rett og slett litt deprimert.. Tror jeg treffer EL hver måned,men noen garanti har jeg jo ikke:( Noen som har noen oppmuntrende ord?? Satser nå på desember baby;) Har ei jente på 5 år,så burde jo være overlykkelig for at jeg har henne,men ønsker meg så sterkt en til! Babystøv til dere alle;)
idamamma-00 Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Svarer på alle deppe meldinger i dag merker jeg... Er selv super deprimert i dag, fikk mensen da jeg stod opp - så føler 100% med deg, og vet akkurat hvordan du har det!!!!! Jeg har ei jente på 8 år som jeg setter kjempe pris på, men har også veldig lyst på et par til!!! Og jeg vet at det skal jeg få til. Jeg snakket med en veldig søt dame som driver med astrologi, jeg kan ingenting om det, men synest det er veldig spennende. Hun sier at alt er forutbestemt, og at de barna kommer akkurat når de skal. Fødseldatoen er allerede bestemt, så bare slapp helt av. Ble litt roligere etter dette, og har bestemt meg for å slappe av neste pp og holde meg mer borte fra BIM. Lykke til, Litago - det ordner seg;)))
Fru Hormonell Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2009 Du har så rett så rett. Tror også det er forutbestemt,og at ting skjer når tiden er inne. Men Så vanskelig å slappe helt av fra tankene hver gang TR kommer. I hvertfall når man ønsker det så sterkt og samtidig "gjør alt rett";=) Med førstemann ble jeg gravid umiddelbart. Var ikke planlagt,men overlykkelig over den lille jeg ventet! Har nå giftet meg med en annen mann,så dette vil bli vår første sammen. Det hadde vært så stort å få oppleve det sammen!! Jeg takker deg for at du tok deg tid til å svare!! Vi kommer nok begge til å få oppleve lykken på ny;=) Ønsker deg noen avslappende dager framover,og vips så er du gravid idamamma-00. Ordner seg for snille jenter;=) klemklem
idamamma-00 Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Ja, det er lett å si at man må slutte å tenke så mye på det, og ta det som det kommer. Noen har sagt til meg at jeg må tenke at det kan ta et til to år og slå meg til ro med det... Klarer ikke det!!!! Jeg var klar til å være gravid da vi tok ut spiralen, er såååå utrolig utålmodig!!! Er i samme situasjon som deg, har en annen mann enn med første. Vi har vært sammen siden hun var 3 år, så han har levd en stund som pappa uten å være det på skikkelig. Nå har jeg også så lyst til at han også skal få oppleve det + at jeg er jo bare så baby syk selv;))) Jeg tror det er lett å bli gravid, det må det være når man ser hvor mange mennesker det finnes, og når jeg ser alle barnevogner og gravide mager - skjønner du hva jeg mener..? Vi må bare tenke positive tanker og slappe av;)) Akkurat nå nyter jeg et glass rødvin. Klem til deg også))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå