TurboPrinsessen:-) Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 har vært så mye greier i det siste. Har flere ting jeg vil ta opp. Det jeg lurer på er om jeg skal si til de på avdelingen at jeg har bedt om møte med styreren, eller om jeg ikke skal si noe i det hele tatt? Aner ikke helt fremgangsmåten her... Jeg har allerede prøvd å snakke med både ped.leder og assistentene, men føler jeg snakker til døve ører.. derfor jeg vil gå til styer., Noe annet jeg må tenke på når jeg er hos henne+
jordbærsjokolade Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Jeg syntes ihvertfall ikke at du har noen plikt til å "melde" i fra til de øvrige ansatte at du skal ha møte med styrer. Du sier jo selv at du har forsøkt å snakke med de allerede og at du da snakker il døve ører. Vet ikke hva du skal ta opp, så har derfor ingen forslag til hva du må tenke på når du er hos henne. Være saklig og vennlig kanskje:)
jordbærsjokolade Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 -Og hvis det er en del ting du skal ta opp, skriv det ned på papir slik at du ikke glemmer noe!
fox`y Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 De ansatte får sikkert vite om det gjennom styrer uansett, så hva du velger der er opp til deg selv:) Noe annet er litt vanskelig å svare på siden jeg ikke hvet hva du skal klage på til styrer. Men vær ærlig, saklig og imøtekommende så går nokk møte helt fint:) Lykke til.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2009 Det går mest på mangelende informasjon. Mye sykdom blant de ansatte så det er nye folk hele tiden, får ingen info hva de har gjort i løpet av dagen, og heller ingen info om vikarer (det fikk vi før) Snuppa har ikke blitt vasket skikkelig etter en bæsjebleie. Sist hadde hun gått med bleien lenge også, hun var så rød og sår at hun hadde problemer med å både sitte og gå. Og snuppa blir ikke lett rød. Var jeg som skiftet på henne. Da så jeg også at stellebordet var rimelig ekkelt, og det er ikke første gangen. Snuppa er veldig varm, og de har fått 100 beskjeder om å ikke ta for mye på henne. Likevel henter jeg henne gang på gang, med alt for mye klær, og hun er helt våt av svette + hun har fått svetteutslett.. Ene gangen hadde hun genser, ullgenser med høy hals + ekstra ull hals på seg inne.. dette med klærne har vært verst når de faste har vært der, de burde vite bedre etter så mange beskjeder. Ikke kan jeg har særlig mindre klær i bhg heller - hun må jo ha mer på seg ute enn inne.. Jeg føler meg litt som mammaen fra helvete. Har klaget på svært lite, er egentlig veldig fornøyd, men det er spesielt denne ene tingen som er et problem. Jeg følere de unngår meg, og helst ikke vil snakke med meg. De legger ut bilder på nettet av uken som har gått.. I begynnelsen var jeg veldig ivrig, kunne nesten ikke vente til det ble fredag. Men jeg er heldig hvis jeg ser luen til snuppa på et gruppe bilde. Uke etter uke ser det ut som hun ikke har vært tilstede, men det har hun jo vært. Det jeg ser er flere bilder av samme ungen, og omtrent like bilder også - 4-5 på rad. Og veldig mange av ungene går igjen uke etter uke.. Jeg har nevnt det et par ganger at jeg synes det er trist at det ikke er flere bilder av henne, men ingenting har skjedd. Dette er ikke noe jeg har tenkt å lage så stort nummer av, men synes det er kjedelig. Det føles som de straffer meg... Dette er hva jeg kommer på i farten... ble litt rotete..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå