Gå til innhold

Hva har dere på kjøleskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppå og utenpå?

Vi har microbølgeovnen oppå(har så lite kjøkken at det ikke er plass andre plasser). Vi har også noen bokser hermetikk, mais og ananas oppå. oppå microen ligger det et malerskrin.

Utenpå har vi masse magnet bokstaver og andre magnet ting som holder oppe såppel tømme kalenderen, en kylling som eldstemann laget til påsken i fjord og skole/barnehageruta.

Så har vi masse danonino bokstav dyr og en kjøkken hygiene plansje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innredningsfront på kjøleskapdøra og skap over der igjen, helt opp til taket!

Skrevet

jeg har mikron oppå kjøleskapet. på siden av kjøleskapet har jeg timeplanen til ungene + ukeplan. Foran har jeg julekort som jeg har fått med bilde av tanteungene på, har klippa ut bildene. åsså har jeg takkekortbildene fra barnedåpen osv av de misnte tantebarna, så jeg har ett bilde av alle... egentlig ganske artig hehe

Skrevet

Oppå har jeg noen kake former, en kjempestor gryte og en smoodis maskin.

På siden har jeg tre knagger til håndklær, pluss noen magneter, søppeltømme oversikten. Føler det er noe mer papir også men husker ikke akkurat nå.

Framme har jeg en del magneter, noen bilder, noen julebilder. noen vanlige. Har kjøpt slik magnet ramme. Er veldig smarte og greie.

Har også noen kort og litt rot og en oversikt fra tupperware om hvordan en boks sga være med de forskjellige grønnsaker inni kjøleskapet.

Tror det var alt? Var vel mer enn nok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...