Gå til innhold

Hustelefon

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det avlegs?

Har dere det? Evt har dere hatt og er det lenge siden dere sa den opp? evt tenker på å gjøre det?

Vi har, jeg tenker å si den opp nå snart. Vi har jo alle mobil telefon, og alle venner og familie har kun mobiltelefon, er liksom for å ringe offentlige kontorer vi bruker den, men disse snakker man jo ikke så lenge med at det er noe å spare uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mobilen brukes til å sende sms og mms og jeg bruker kalenderen en del, men sjelden til å ringe med. Liker best å snakke i hustelefonen.

Skrevet

har hustelefon ja, og har ingen umiddelbare planer om å si den opp. Er kanskje litt gammeldags sånn...

Skrevet

Har hus tlf, og har tenkt å ha det også. Betaler ikke mye for den i mnd. Og ringer gratis til alle som har hustlf, så det er veldig greit syntes jeg. Ringer til en del venninner og snakker ofte to tre timer med dem. Det hadde blitt dyrt på mobil tlf.

Skrevet

Har kun mobil og har ikke hatt hustelefon siden jeg flyttet hjemmefra. Har billig abbonement, prater ganske lenge med venninner og ringer litt til offentlige kontorer osv. Sender nesten ikke sms.

Skrevet

Er vel ca. 1 år siden vi sa den opp. Har enda ikke savnet den;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...