lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Huff... Så her i formiddag at adventskalenderen til samboern faktisk fortsatt henger i gangen, (en sånn med fyrstik esker som er plass til en godter ting i hver luke) Jeg har ikke lagt merke til det før nå at den er glemt... Julegardinene henger faktisk også oppe ennå, både i stua, på kjøkkenet og på eldstemanns rom. Håper på å få ånden over meg å få de ned før 17.mai... Flere som er litt treige?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 22. mars 2009 Vi har slike julegardiner med nisser på ,men de er ganske nøytrale alikevel, de i stua vel og merke.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Heter jo i sanget at jula varer helt til påske da... ;p Så da har du jo ennå litt tid på deg
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Kan være veldig treg på mange punkter ja. Men har fått vekk julepynten. Men finner stadig noe i skuffer og skap som ikke har blirr satt opp på loftet med det andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå