Gå til innhold

Synger dere mye?

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten for barna eller bare "alltid" eller evt i kor el.l?

Og har dere fin sangstemme? hva mener du selv? og hva mener andre?

Vi synger ikke mye, jeg var flinkere å synge når eldstemann var liten, jobbet i barnehagen da, så jeg hadde jo alle sangene "inne".

Jeg synger for lillemor når hun kommer med sangkortene eller spør om jeg kan synge, eller hvis jeg bare finner ut at jeg skal det. Men det er ikke så ofte.

Jeg synger litt til beboerne på jobben hvis jeg har lyst ller vi finner det for godt. Jobber på pu bolig. Sjer ikke så veldig ofte det heller da.

Jeg kan de fleste barnesanger, og synger gjerne med om barna har satt på cd i stua.

Jeg har en grusom sangstemme, som samboern sier, du er flink å synge, men du trenger/bør ikke gjøre det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synger til barna og på jobb, men ikke ellers. Synes ikke noe særlig om egen sangstemme, selv om andre sier den er fin.. Man har ikke troa på at de vil si noe annet uansett jeg da..

Skrevet

Litt blir det jo.

Har ikke fin sang stemme i det hele tatt. Så jeg mimer bare om andre enn mine egne barn og mann må høre meg.

Ingen andre som har sagt at stemmen er fin heller.. Faktisk noen som har sagt jeg ikke synger fint..

Skrevet

Jeg har faktisk fått høre at jeg synger fint, men det kan jo bety at det er fint at jeg faktisk synger... Tenker på i sammenhenger som i kirka, sangsamling på jobben har vi hatt innimellom(med beboerne), juletrefester ol. Det er jo ikke alle som synger der det forventes at alle skal synge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...