meg & to små vampyrer Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Kjekt å vite;) Men dumt dere er på 12 pp nå. Går det bra selv om det tar litt tid?
Gjest leelu25 - ks 26.mars :) Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Husker deg så godt fra bli gravid, trist at dere har kommet helt til 12 pp. Selv er jeg bare 4 dager unna å møte jenta i magen, husker jo vi var inne på bli gravid sammen.. Håper virkelig det klaffer for dere veeldig snart!!! Masse lykke til!
Minesmå:)+en til! Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Skikkelig frekt nick du har fått deg! ......
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2009 Hei jenter! Takk for koselige hilsener og støtte Er så hyggelig å være her på bim! Humøret er på topp selv om vi er så uheldige at dette tar tid... Jeg er bare lei, og noen dager lengter jeg sååå inderlig etter en kul på magen!! Gleeeder meg helt vilt til jeg får oppleve den gode følelsen dere har!! Lykke til leelu!! Skal du ta keisersnitt, eller er det terminen som er om fire dager?? Spennende!!! Heldig du er!! Sjønnassen....skikkelig frekk jeg vet du ;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå