ebeline Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 off jeg har det ikke bra.. er usiker på hva som sjer.. for to uker siden fikk jeg vite at jeg ikke hadde mer livmorhals igjen, moden og 2 cm åpning og når fødselen begynte kunne jeg reine me at fødselen ville gå ganske så fort. jeg har i helgen hat mye mens smerter og etter jeg gikk på stranden ble nedpresse helt ekstremt det startet på fredagen.. og mens smertene er hele tiden.. sammentrekninger har jeg også men i går var de med 10 min mellomrom så stoppet det og de var så vonde.. kjente dem i nedre delen av magen og bak i ryggen og seriøst følte jeg at hun presset seg nedøver og jeg følte meg håven og at det åpnet seg... syns det er så skumelt i dag og gå rundt med de mesmuringene heletiden men jeg vet jo ike om det er rier. det jeg kjente i går var liksom så vondt.. hva skal jeg jøre? Hjelp
lego Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Ser at det er nesten 2 timer siden innlegget, så jeg håper du har ringt føden og evnt reist inn for en sjekk... Høres ut som du snart har en liten baby i armene dine.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Heia, kansje du er på føden nå.. Men du kjenner når du får skikkelige rier, da er du ikke i tvil.,muringer er bare beg:) Lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå