★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Har skiftet nick jeg:) passet bedre enn simsalabim..ikke bare å trylle med "staven" her i gården hahaha:) er du lite innpå her for tiden eller? stikker innom litt hver dag men ikke lenge...ser etter deg vettu;) kverkeklem;)
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Hei snuppa mi Er her hver dag jeg. Har bare tatt det litt roligere her inne fordi jeg er livredd for å stresse for mye denne pp. Jeg har klart å holde hodet mye kaldere denne pp og el kom til tiden!! Første gang på mange måneder. Det er deilig det. Har du trua på deg denne mnd eller? tror alltid jeg..haha Var det koselig med svigersbesøk i går? Jeg tok meg 4 glass vin.. helt nydelig å bare slappe av liksom. Klem
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Titta på charten din forresten!! Spotter du i dag? Og tempdipp?dette lover bra!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2009 HEEI!!! NÅ skjønner jeg ikke noe!! var nettopp på do og tørket meg,,først var det litt hvit utflod også stappet jeg fingen opp for å kjenne på tappen og der kom det blod???har hatt murring i hele dag i magen:( er jo bare på dag24 liksom????igår var det bare een dråpe og nå var det litt sånn blod vann om du skjnner lyst på farge og tynt på en måte.. kan jeg ha hatt el på dag 14 alikevel og kommet til cd 26 og det er mensen som kommer tidlig??har wild yam og det der noe å gjøre med dette?? ble din sykl lengre eller kortere når du tok de tingene?? har murr i magen min enda jeg:(:(men har aldri opplevd dette før så eg kvapp jævlig!! kjent ut som tante sku komme i hele dag men det var så lite også var tappen høy og hard??? når har du ikm da vennen:)??klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2009 må vel bare vente å se hva som skjer med tempen videre? er det tr så skal den vel være sunket i morgen eller??nå har jeg ikke noe vondt i magen plutselig... dette var rart...men skal vel ikke være så heldig:(tror kanskje det er damiana og wild yam som er årsaken jeg..skal aldri ta det mere ihvertfall...
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Hei snuppa:) Tenkte festeblødning med det samme jeg nå! Jeg fikk lenger syklus den pp jeg gikk på wild yam og damiana. El kom på dag 20! Urgh! Ser ut som om el var på den dagen ff har registrert for deg, men det var jo litt tull med tempene dine. Man kan aldri vite. Håper masse at det er festeblødning og ikke noe annet. Jeg har IKM 1. april:) 9 dager til. Hater den siste uka!! Så lenge å vente og håpet går opp og ned hele tiden. Klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2009 ja det var det første jeg tenkte også men når jeg fikk tenkt meg om så kaan det jo ha vært el tidliger pga tull med temp..tempetull:):)hihi..men hva betyr det at tappen er hard og høy vet du det?? jaa siste uke er så jævla lang!!:(håper masse masse på deg denne pp!! skal du teste før tiden??
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #8 Skrevet 23. mars 2009 http://www.fertilityfriend.com/home/17240c jeg tester alltid før tiden. Har testet positivt begge gangene på 10 dpo--haha At tappen er høy og hard er et godt tegn:) Når den er lav, åpen og hard, kommer mensen. Så lenhe den er lukket og høy kommer ikke mensen denne dagen hvertfall. Sånn er min tapp og det står på pernille.info også
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 23. mars 2009 nå har jeg sett på charten din:) jevla så dere hekker da hahaha:) ja tappen var hard og ør men klarte ikke sjekke om den var lukket..sjekke etterpå.. gleder meg til du skal teste jeg nå vet ikke om jeg gidd teste denne gangen...har vært så opptatt og innstl,og glad for dette med endelig prøverør denne mnd at jeg har ikke helt fulgt med på livet mitt i det siste;) uff...retarded vettu hahaha;)
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #10 Skrevet 23. mars 2009 hahaaha. Denne pp har vi nesten ikke hekka.. 4 ganger eller no. Hahaha. Ikke putt fingeren inn i tappen, bare sjekk på utsiden. Bruk ikke neglen:) Si ifra etterpå nårdu har sjekket da:) Jeg tester om 7 dager jeg..klarer ikke vente mer enn det. Da er jeg 10 dpo.. haha. Håpløs vettu. Er så spennende med prøverør og det som skjer med dere fremover nå. Utrolig glad for at dere får hjelp. :D:D
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 23. mars 2009 ikke hekket??flere dager der jo med to ganger for dagen!! skitne lille pike hahahahaha:) sliter med å vite når den er åpen og lukket...syns den stort sett kjenens make ut?litt som ett rompehull når den er heelt lukket??hihihihi;) ja vi er så glad for ivf nå at vi kan ikke få sagt det!!alle vennene våre og forelre gleder seg med oss også så det føles litt stort og akkurat som om svangerskapet er begynt bar det blir ett veeeldig lang ett hehehe...de kalte meg bare elefanten hihihi;) spent på om det blir en eller to også...vi har lyst å sette inn to egg på tredje forsøk hvis vi ikke lykkes på de 2 første med ett egg... hvis vi kan velge da vel og merke.. visst denne blødningen fordufter så tror jeg nok ikke jeg klarer vente med å teste selv om jeg nå pga ivf egetlig har gitt opp min egen kropp når det gjelder å få det til på egenhånd..så vi kommer sikkert ikke til å prøve s¨å hardt framover.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 23. mars 2009 sånn nå har jeg hatt fingen oppi høna haha:) satt på huk og da var den veldig langt opp og jeg klarte ikke finne noe åpning...har alltid funete en liten grop enten åpen eller lukket...kjentes ut som bare en fing jeg tok på men skal og være sagt at jeg har vel aldri rotet rundt oppi der på denne sykl dagen før så er vel gjerne bare sånn den er nå..hva vet jeg:)...får litt rosa på fingen oppi der men det renner ikke ut...så mye er det ikke...nei må slutte å få forhåpninger her for det er så nærmt umulig som det kan komme:(nå venter jeg på middag:) gubben e kokk og da blir det vår ruller med nudler og hvitløks brød og sur søt chilli saus;) nammis;).
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #13 Skrevet 23. mars 2009 Deilig middag:) Vi hadde kyllingnuggets med chillisaus vi:D Elsker chillisaus. Om den var høyt oppe og lukket sånn som det høres ut, så kan du slappe helt av ang mensen i dag hvertfall. Ikke verdt å rote for mye oppi høna så nærme mensen uansett, i tilfelle det bor noen inni der Høres veldig ut som festeblødning altså, må si det! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX`er alt jeg har for dere vennen. Kos deg med middag. Klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 23. mars 2009 eeelsker chilli og hvitløk og all mat som stinker:) nei ikke rote masse oppi der...litt rart egentlig at det skal være så skummelt når en tenker på at man har voldsom sex noen ganger men det går fint liksom:) hadde vært en drøm om det bodde noen der da:D men det er i så fall ett mirakel!! men man må håpe litt..... klem:)
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #15 Skrevet 23. mars 2009 Glemte å si at det er 2 kryss på sharten fordi vi både har hatt sex og insiminering At han har kommet inne meg altså Da blir det to kryss.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 23. mars 2009 aaaa eg e med:)) hehehe...insiminering:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #17 Skrevet 24. mars 2009 begynner å lure på om det kan være el som er nå??? våknet av at det gjorde så jævla vondt nede i magen på høyre side i morges??? har fremdeles litt murring men ikke noe blod i det hele tatt...kun den teskjeen som kom igår om jeg skal gjette mengden.... det er kanskje en anelse misfarge på den bitte lille utfloden som måtte være der?? skjønner ikke noe... ved mens så begynner man jo å spotte gjerne og når blodet først kommer så er det i gang..men neida... en annen ting..når jeg plottet inn temp idag så var den høyere enn i går men siden jeg ikke skrev inn noe om spotting eller blod så hadde ff plutselig ikke funnet el enda???halllooooo!!!!!!!!!!!!!! e det meningen at han der oppe vil eg skal bli gal i hodet så er han på god vei til å fullføre det prosjektet;) åååå....vet ikke om jeg vil teste heller..vet ikke om det er vits siden jeg egentlig ikke kan vite sikkert om det er for tidlig:( eller om det er møkka tante som er på vei..hjelp:( er så mye som sier meg at nå kan det ha klaffet og mye som igjen setter meg ned på jorden igjen og sier meg at "hallo du damen!dette kan jo dere faktisk ikke fikse selv...ivf!!??hallo!!"" skjønner du?? blir sprø.. uff det var masse frustrasjon ¨på engang me det gjorde godt;)
Gjest Skrevet 24. mars 2009 #18 Skrevet 24. mars 2009 Da fikk vi ordnet opp i charten din jooooo Det er mye pes med å tempe.. kan bli syk i hodet av mindre vettu. Slet som et uvær i førsten. Forstod ikke noe liksom. Du må jo ha hatt en festeblødning siden det kom på dag 8. Dette er bare for spennende! Og man spotter ikke på dag 8 om det er mensen.. det er altfor tidlig. Dessuten er tempen din på vei opp:) Altså, ikke noe mensen ennå. Ha en flott dag på jobb. KLEM
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #19 Skrevet 24. mars 2009 HEEI!! ja takk for hjelpen med den dustete charten min denne pp:) ja er jo rart da...8dpo var det missfarget utflod og 9dpo var det litt blod..hmmm...jaja får bare vente litt...tror jeg venter til fredag med å teste...hvis ikke tr er kommet da..nå er jeg jo bare veslif spent på temp i morgen:) denne gangen blir det utrolig kjipt om det ikke har klaffet:(.. KLEM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå