Gjest Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Hva betalte dere til megler samlet, altså inkludert eierskifteforsikring. Hvor mange visninger var megleren med på? Hvilket firma brukte dere? Er jammen dyrt å selge enebolig, vi vil vel ende opp med å betale megler ca 90 000. Dette er inkludert eieskifteforikring, megleren blir med på to visninger. DNB NOR..
Allean, Fia og lillebror Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Det har jo litt å si hva salgssummen på boligen blir. Slik var det hos oss: Ca 11000 i en annonse pakke som var intill 8 annonser i lokal avisa. Pluss finn.no to visninger med megler eierskifteforsikring og provisjon Alt kom tilsammen på 55000 kr. Salgsummen på boligen var på 1 675 000 Jeg begynte vel på en 4,75 i promille provisjon hos de første jeg spurte. Fohandlet meg deretter nedover. Det var flere som var med nedover, men noen som datt av lasset ganske tidlig. De vi endte opp med var eiendomsmegler 1. Tror det var 1,25 promille. Husker ikke helt. Veldig fornøyde
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 tror vi betalte ca samme som deg. også dnb nor
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Allean, det var billig, er det lenge siden? prisen på vår bolig er ca samme som din.
Allean, Fia og lillebror Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Det er et år siden. Jeg brukte ca en uke på å komme ned i den prisen. Jeg gikk fra eiendomsmegler til eiendomsmegler for å presse ned prisen. Sa at jeg hadde fått det og det tilbudet der og der. etter to fulle runder så kom jeg til den laveste prisen noen var villige til å gi meg.Fikk litt sure miner rundt omkring. Men hvis man kan spare 40 000 kr på det så er det jo verdt det;)
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Så bra...er ikke så flink til å prute jeg da:( Megleren vi har valgt skal vist være veldig flink, så får håpe vi får en grei pris. Er jo ikke spesielt lett å selge bolig om dagen.
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Så bra...er ikke så flink til å prute jeg da:( Megleren vi har valgt skal vist være veldig flink, så får håpe vi får en grei pris. Er jo ikke spesielt lett å selge bolig om dagen.
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #8 Skrevet 22. mars 2009 Var ikke meningen at det skulle komme to ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå