meg & to små vampyrer Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 mer som konstant rar smertefølelse nederst... Ganske ubehagelig. Er det nedpress tror dere? Verker litt øverst innerst på låra også... Er 22+6. Veldig sikker på at det ikke er kynnere, de har jeg i tillegg. Og selv om de også er vonde, så er de vonde på en annen måte (jeg har litt kraftigere kynnere enn det som er normalt).
VinterSol+2 Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 og du er sikker på at det ikke er lyskesmerter eller ligamentsmerter? evnt bekkensmerter? hvor lenge siden du tok en urinprøve sist?
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Hei. Jeg hadde noe lignende for ca 2 uker siden, fikk skikkelig smerter og kunne verken gå eller stå oppreist. Da jeg kom til legen og de undersøkte meg (jeg trodde heller ikke det kunne være kynnere) sa han at det 95% sjanse for at det var ligamentsmerter som kunne komme og være veldig vonde når livmoren og musklaturen vokste. Sjekket hjertelysd og alt sånt og alt var flott. Var litt øm resten av kvelden og litt neste dag men så gikk det bort...Har hatt et par små stikk etter det, men nå vet jeg hvertfall hva det er...
meg & to små vampyrer Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2009 Ja, det er ikke som ligamentsmerter heller.
Arb.ledig husmor Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Akkurat som du beskriver dette hadde eg forrige søndag (hele dagen) og eg var da 19+4.. Det var ikke kynnere eg hadde heller da... Men siden det gikk over dagen etterpå, tenkte eg ikkje mer over det... Har vært til jordmor i etterkant og hadde fullt m liv ) Så eg sa ikkje noe om de rare smertene heller eg.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå