Gå til innhold

Jeg hater kroppen min...!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, skulle ønske jeg kunne bytte den ut:( Etter 2 barnefødsler er den slett ikke slik jeg vil se ut, og selvsagt har jeg gått opp 5 kg ekstra etter ammeslutt også.. Føler meg ikke vel i noen klær. Har heller ikke råd til noe nytt, så har sånn ca 1 bukse å gå i ..føler meg ikke vel i den heller. Har endel klær som er litt for små, blir deppa bare jeg ser inn i klesskapet.. Orker nesten ikke gå ut, være sosial.. nesten alle venninnene mine er slanke som bare det og med masse nye klær hele tiden..

Klarer ikke gå ned i vekt selv om jeg prøver. Har ikke råd til noe frokostkonsept e.l.

Kanskje dette er ekstra ille for meg siden jeg alltid har vært slank før jeg fikk barn, tenkte aldri over hva jeg spiste før eller noe.. hadde ganske fin kropp om jeg kan si det selv. Allid noen som må nevne hvor slank jeg var før også:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler det ødelegger hele livet mitt:( Skal også i konfirmasjon og 2 brylluper i år, gruer meg allerede.. en mnd til jeg skal i konfirmasjon, skal vedde på at bunaden er for trang å gå med og noe annet har jeg ikke som ser ok ut..

Skrevet

anbefaler deg ketolyse vis du vill gå ned litt.. gå inn på ketolyse.no

der står det mye om korsen man kan forandre kostholdet

trenger ikke kjøpe noe men spise vanlig mat med minder karbohydrter

minus brød, mel , pasta og ris.. men mer salat , grønnsaker,kjøtt og fisk..

skjønner hvordan du har det og ikke noe koselig følelse..

lykke til..

Skrevet

Hvis du ikke har råd til F.konseptet kan du jo legge opp din egen diett. Ha som mål å følge denne dietten ganske strikt helt til det bryllupet/konfen du skal i. Til frokost og kvelds kan du spise knekkebrød el Ryvita knekkebrød med kjøttpålegg, ost, tomat. Lunsj frokostblanding med skummet el lett melk. Mye frukt og grønt til alle måltider og kjøtt eller fisk emd ris eller kkte poteter og gr.saker til middag. Ingen søtsaker på hele denne tida og lite snacks.

Jeg fulgte nemlig en slik diett- ikke for å gå ned i vekt men for å bli kvitt eksem (fikk dietten av en homeopat som sa jeg ikke skulle spise gjær, sukker, melk og stivelse)- ble kvitt eksemet men også 11 kg på veldig kort tid. Var slank og ble tynn.. Men prøver å følge dette litt nå igjen for har som deg fått to abrn og er vant til å være slank men har nå 5 kg for mye rundt magen.

og gå tur minst tre ganger i uka. El tren hardere om du har tid og overskudd. Prøv å være streng m deg selv frem til de datoene så ahr du et mål. Kanskje du fikser det selv:)

Skrevet

Har prøvd å gå ned en stund nå, men vekta står på stedet hvil.. har litt for liten viljestyrke, så jeg spiser ting jeg ikke burde innimellom da.. spesielt i helgene klarer jeg ikke å la være å spise søtsaker.

Kanskje jeg skal prøve å kutte ned på karbohydrater ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...