Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 I forhold til et mer uvanlig men mer komplisert etternavn...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Ikke noe spesielt. Litt kort, og etternavnet til ei som var fotomodell for mange år siden. Synes ikke noe "spesielt". Helt greit.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Litt usikker på hvordan det uttales (staj/ sta-i ?), ellers et helt greit etternavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå