Gå til innhold

Blæh! Husvasken har tatt knekken på meg:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett meg sprø på alt støvet som kommer fram i vårsola..og i dag klarte jeg ikke lenger.

Min mann er på helgetur og jeg har brukt hele dagen på husvask - for å kunne ta det med ro.. Men nå sitter jeg her i sofaen og er helt ødelagt i rygg og bekken..

Skal ikke ha noen takk for innsatsen her nei!

Tror jeg overlater denslags til herren i huset heretter;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er det lureste.

Men vet hvordan det er. Går jo ikke ann å slappe av, når man ser alt som må gjøres.

Skrevet

Her har jeg det samme problemet og herren i huset ser ikke at ting må gjøres... festlig det.. jeg gror inne med søppel og støv og rot alle veier, blir helt flau bare ungene har venner i dørsprekken.

Skrevet

hehe.. nei, han sier så tappert at jeg må sette han i arbeid..,men når det kommer til stykket så er det tusen andre unnskyldninger;)

Har en snart 12 åring som er veldig flink å hjelpe meg da:), men kan jo ikke kreve altfor mye heller:)

Selv om jeg er slliten er jeg fryktelig fornøyd med det rene og pene huset mitt:)

Skrevet

he he, kjenner til det der du... Nå er det ikke mange dagene igjen for min del- og de siste gangene har sambo tatt husvasken HELT alene og på eget initiativ. I går vasket han alle vinduene også, mens jeg tuslet rundt med støvkluten.. :)

Skrevet

Huff, masse medfølelse fra meg! Min mann er stort sett borte i ukedagene, så de få timene han er hjemme vil jeg ikke at han skal jakte hybelkaniner. Heldigvis har jeg en supersnill mor som har ordnet seg betalt permisjon 3 timer hver torsdag for å hjelpe meg med rengjøringen. Og la meg bare si: Hun er flinkere husmor enn meg! Her blir det så skinnende rent og vakkert at det er til å få tårer i øynene av! Snille mamman min : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...