Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er ganske ny her på forumet, så jeg lurer litt på om det mange fra østfold her....evt Halden?

Jeg er 33 år og er 29+5 idag;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er 41 år fra Sarpsborg. Er 30+5 i dag. Har to på 15 og 17 fra før, så dette blir som å begynne på nytt :)

Skrevet

Hei. Jeg bor i Indre. Ser jeg har kommet en del lengre enn dere; er nå 38 + 5. Dere får kose dere med ukene som er igjen, jeg for min del håper snart å være ferdig!!!!

Blir spennende å føde på SØF, fødte i stavanger sist. Har dere noen erfaringer fra SØF?

Skrevet

Jepp, Østfold her! :D

Er 39+3, så satser på å føde snart! ;)

Elias' mamma+spire*fødeklar*

Jepp, fødte på SØF i 07 på avdeling B3. Jeg var kjempefornøyd med avdeling, ansatte og oppfølging. Bor et stykke unna Fredrikstad (Våler), så når jeg kom inn med 3-4 cm åpning var det ikke snakk om å snu i døra, der skulle jeg bli! ;) Så sånn sett gleder jeg meg veldig til å føde der igjen... Kjempeførnøyd... :)

Skrevet

Høres bra ut Linn. Bor jo langt unna jeg også så da er det vel best å ta med bagen med en gang man skal en tur.....

Skrevet

Jeg fødte også på B3 sommeren 07 og var kjempefornøyd! Er 37+3 nå og er klar for å troppe opp på SØF igjen. Jeg bor også i indre så har tenkt å reise ganske kjapt når det setter i gang. Forrige kom 9 dager før termin, så satser på litt før denne gangen og;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...