TheaOgMamma Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Hei. Er ganske ny her på forumet, så jeg lurer litt på om det mange fra østfold her....evt Halden? Jeg er 33 år og er 29+5 idag;)
Line3 Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Hei. Jeg er 41 år fra Sarpsborg. Er 30+5 i dag. Har to på 15 og 17 fra før, så dette blir som å begynne på nytt
komplett familie Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Hei. Jeg bor i Indre. Ser jeg har kommet en del lengre enn dere; er nå 38 + 5. Dere får kose dere med ukene som er igjen, jeg for min del håper snart å være ferdig!!!! Blir spennende å føde på SØF, fødte i stavanger sist. Har dere noen erfaringer fra SØF?
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Jepp, Østfold her! Er 39+3, så satser på å føde snart! Elias' mamma+spire*fødeklar* Jepp, fødte på SØF i 07 på avdeling B3. Jeg var kjempefornøyd med avdeling, ansatte og oppfølging. Bor et stykke unna Fredrikstad (Våler), så når jeg kom inn med 3-4 cm åpning var det ikke snakk om å snu i døra, der skulle jeg bli! Så sånn sett gleder jeg meg veldig til å føde der igjen... Kjempeførnøyd...
komplett familie Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Høres bra ut Linn. Bor jo langt unna jeg også så da er det vel best å ta med bagen med en gang man skal en tur.....
Mizz-Lene Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Jeg fødte også på B3 sommeren 07 og var kjempefornøyd! Er 37+3 nå og er klar for å troppe opp på SØF igjen. Jeg bor også i indre så har tenkt å reise ganske kjapt når det setter i gang. Forrige kom 9 dager før termin, så satser på litt før denne gangen og;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå