Gå til innhold

Påsken


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!:) Lurer litt på hva dere skal i påsken, eller har dere noen forslag? Jeg har termin midt i mai ca...så er jo litt over 1 mnd til når påsken kommer. Men alt kan jo skje... Jeg og samboeren min har alltid reist til forskjellige storbyer i påska, men vi tør ikke helt det i år... Men tenkte kanskje Sverige eller Danmark...eller er det også litt langt unna kanskje??? Vi har dessverre ikke noe hytte på fjellet, men vi har jo veldig lyst å finne på noe de fridagene.... Any ideas???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sverige ville jeg nok ha reist til, men kanskje ikke Danmark. (tenker dersom det skulle skje noe på båten så er det litt kjedelig, men da sender de vel kanskje hurtigbåt/helikopter eller noe? For man får vel ikke fly så seit i svangerskapet?)

 

Om man føder i Norge, Sverige, eller Danmark er nok ikke store forskjelden tenker jeg, å de tar nok i mot deg i utlandet om de må. (Kan ikke tenke meg noe annet, men vet ikke altså.)

 

Det går jo ann å leie en hytte/leilighet på fjellet, å det er vel verken dyrere eller billigere enn en storby ferie?

Kanskje litt vanskelig å få tak i hytte nå, men tviler på at det er umulig.

 

Eller så er det jo mange koselige byer her i norge også da ;)

Jeg er veldig glad i stavanger, men å sitte så mange timer i bil/på tog frister ikke så langt ut i svangerskapet.

 

Vi skal ta det med ro i påsken vi. Vi kunne faktisk ha reist på fjellet med svigers, men jeg får ikke stått på snowboard eller gått på langrenn, så ville jo bare ha blitt igjen på hytta med lillegutt. (har ikke pulk, eller noen å låne) Så da tenker jeg at vi har det like greit hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde prøvd å finne meg en hytte jeg kunne leid...hvis ikke hadde jeg tatt byferie i Norge. Mange fine byer og dra til. Nå vet jeg ikke hvor du bor men mange byer å ta av da, Oslo, Trondheim, Tromsø, Kristiansand, Bergen, Kirkenes osv.osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal være hjemme og grille uten foir huset i solen :-)

Jeg har termin først i mai - så..... Skulle vi har gjort noe hadde det blitt et spahotell i nærheten her. I hvertfall uaktelt å reise på hytte langt til fjells iår. Ikke var vi velkomne til å være med heller .-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir nok for det meste hjemme, men tar kanskje en tur på hytta... et par timers reisevei er jeg ikke bekymret for, men synes egentlig det er godt å holde meg hjemme 1 måned før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...