Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Jeg drømte jeg diskuterte så busta føk her inne om brun saus var ok ved festmiddager eller ikke. Noen mente brun saus var uhørt ved festmiddager, og hørte hjemme kun til hverdagsmiddager, mens andre mente det var tøys og tull, fordi brun saus kan brukes til alt! Det ble en lang tråd. Jeg tror dib har tatt ver livet mitt........når jeg ikke engang kan sove i fred uten å se diskusjonene her inne. Ja. På tide med en lang pause!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Jeg synes forresten brun saus kan brukes til både hverdag OG festmat. HI
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Her forleden drømte jeg at jeg møtte (S)Tinkerbelle i virkeligheten, og at jeg ble dypt sjokkert over hvor sjuskete hun var. Joggebukse, ugredd hår osv. Trodde hun hadde så flott stil og greier. Herrejemini. Da vet du at du har vært her for mye!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Jeg har også drømt at jeg har møtt brukere her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå