Gå til innhold

HJEEELP meg anyone =)


rennart

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt strippa av legen på Ullevål igår. Ble sendt hjem med 2 cm åpning og sterke kynnere, med beskjed om å ringe tilbake hvis

det ble verre utover natta. Det ble det IKKE, men har sterke menssmerter konstant, og blør litt fortsatt.

Kan det skje noe nå , eller dabber det av etterhvert ??

Noen som er/har vært i lignende situasjon ?

Jeg har ny time på tirsdag, har jeg ikke født innen da skulle hun gjøre det samme på nytt, eller kanskje sette det hele igang.

 

Jeg har høyt blodtrykk nå på slutten, og de fant eggehvite(!?) i

urinen, pluss at jenta mi er nå 4 kg(terminen er 31.mars).

Hva er sannsynligheten for at jeg må gå til termin ??

Er SÅÅ spent assa, første barnet mitt, og jeg vet nesten ikkeno

om hvordan ting skjer på sykehuset osv.. HJELP meg med noen

svar er dere KJEMPESNILLE =) =) *lykke til alle sammen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har desverre ingen erfaring med denna strippinga. Men ting kan skje katti som helst tenker jeg. Tror det er viktig at du klarer å slappe av som overhode mulig nå. Litt dumt om du er sliten FØR fødselen begynner.. Du trenger all energi du kan opparbeide for å føde er ei knallhard treningsøkt.

 

Når du sier at jenta di er 4 kg, så er det ikke bestandig disse estimeringene stemmer. og stemmer de så har det ikke noe å si for hvor ondt det blir å føde. Det er omkrets på hode som har noe å si, restn bare plopper ut liksom (var slik for meg iallefall). Trur ikke det er noe vondere å føde en på 3 kg og en på 4 kg jeg.

 

Tror jeg ville psyka med opp på å gå til termin.. Kanskje det skjer noe dersom du klarer å slappe av litt mer. Vanlig at blodtrykket går opp på slutten og litt eggehivte/protein i urinen er ikke farlig (så lenge det ikke er mye) og i sammenheng med andre symtomer. Det har de nok sjekka på sykehuset tenker jeg.

 

Kos deg med stillheten og plei deg selv! Når babyen kjem så glemmer du deg selv, og til og med noe så enkelt som å spise kan man finne på å glemme.. Høres sikkert rart ut, men du blir i ei babyboble (iallefall jeg) som gjør at du glemmer deg selv. Å ta en dusj er og luksus i starten, husk at når babyen sover skal du sove. Så ta deg tid til deg selv og kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville bare si at ein fødsel er samme påkjenninga på kroppen som å springe en maratonn, så prøv å kvil deg de siste dagene om du kan.. lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...