Gå til innhold

Nutrilett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har brukt Nutrilett produkter under graviditet? Det er vel ikke farlig? Har hørt at sjokoladen ikke skal være farlig, men har ikke hørt noe om de andre produktene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står jo bak på sjokoladen at gravide,ammede og barn ikke skal ha det,men jeg spiser den likevel!

Skrevet

Jepp, bare blås i fostrene deres. Mye viktigere at dere ser bra ut. Fyttigrisen for noen j.... egoister dere er.

Skrevet

Hvis folk virkelig er overvektige blir ikke fosteret skadet av litt nutrilett. Jeg spydde hver dag i ni måneder. Fikk nesten ikke i meg mat og ut kom en 4 kilos unge. Så om noen tykke går på nutrilett i tre uker gjør det nok ingen skade.

Skrevet

18:42

Snakk om å vere blost. Hadde det hvore medisin skulle jeg ha slenkt den.

Korfor trur du at dei skriv det på pakkningen ? TENK

Skrevet

Spiser sjokoladen når jeg ammer,spiste også masse salami,skalldyr osv når jeg var gravid..Barnte mitt er friskt som en fisk:P

Folk er overhysteriske,skjermer barna alt for mye mot verden.

Skrevet

Det er viktig at dere ikke slanker dere når dere er gravide, men heller øker aktivitetsnivået for gjennom fysisk aktivitet og at du heller spiser sunnere mat. Det er ikke anbefalt å ta stoffer som virker slankende.

Vent heller med slankingen til etter at du har født!

Riktig lykke til videre!

Skrevet

Det er ikkje farlig å slanke seg når ein går gravid sålenge man følger grethe rodes linje.

Skrevet

Koselig å se deg her igjen, JM Siri!

Skrevet

Det er helt latterlig med alle disse slanketrådene, men denne må være den verste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...