student23 Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Hei Er litt lettere forvirret for tiden. Var inne hos jordmor tidlig denne uke (uke 36) og ble sjekket. Er helt moden og har 1-2cm åpning, hodet er festet og alt ser fint ut. Har hatt en del vonde kynnere, nedpress og kjent at noe var på gang i omtrent 3 uker, så jeg ble ikke veldig overrasket. Det som overrasket meg var at jordmor nå tror at fødsel e like rundt hjørnet. Jeg vet at hun kan ta feil, og prøve å innstille meg på å vente lenge, men er sannsynligheten stor for at hun har rett? Det skal sis at jeg har hatt en del mensmurringer, nedpress og vonde kynnere etter jeg var hos henne også. Det kjennes ut som om noe er på gang, men hva skulle det være siden jeg allerede er moden og har åpning? Er det noen som har opplevd lignende, og hvordan gikk det med dere? Er fødselen like rundt hjørnet, eller skal jeg bare smøre meg med tålmodighet?
Liljekonvall<3 Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 æsj, jeg skulle ønske at jeg hadde et bra svar å gi deg, men desverre. :(Jeg fikk denne beskjeden da jeg var i uke 33.. er nå 40+0. Så jeg begynner å bli ganske så utålmodig i allefall.. Men, det trenger jo ikke å bety at du går like lenge med disse "plagene".. Lykke til! =)
student23 Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2009 Takk for svar i hvertfall Jeg kan fremdeles krysse fingrene for alt det er verdt Men er egentlig innstilt på å gå over tiden, så slipper jeg å bli skuffet i hvertfall.... Håper ting snart skjer for deg da! Du har tydlig gått lengre enn meg! Lykke til!
Liljekonvall<3 Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Ja, det lønner seg nok å ha den innstillingen uansett! Ikke alltid like lett etterhvert som ukene går men.. Du får bare prøve det du kommer over av kjærringråd, kanskje det er noe som fungerer på deg! Her i gården er alt prøvd, men gutten er en liten stabukk! Han kommer vel ikke på en stund ennå tenker jeg.. =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå