Gå til innhold

Går d ann å være så deppa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde utskraping den 13 februar da j hadde MA.

fikk tr for første gang etter utskrapinga.

ble glad da den kom, for da visste j at alt ere i orden igjen.

i går begynte j å bli deppa, sur og sint.

skjønner ikke at d går ann å være sånn som meg nå j...

synes synd på dem rundt meg.

prøver å la være å være sånn, men d går ikke.

huff... sikkert bare tr som gjør d el d j har vært igjennom.

får håpe d går over fort,

flere som har d sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert bra for deg å få det ut, og det skjønner sikkert de rundt deg at du bare må.

Hvis ikke så forklar hvorfor å si at det blir bedre, men at du trenger litt ekstra trøst og få ut frustrasjon akkurat nå.

Jeg kan ikke sette meg inn i din situasjon, men jeg er veldig lei meg den dagen jeg får mensen, og da både gråter jeg og er sint og sur. Det er lov det.

Heldigvis går det over og så kan man begynne å glede seg til å prøve igjen, for egentlig er det en veldig spennende tid;)

Håper det hjalp litt...

Skrevet

Ja, det går ann.... Jeg føler med deg, og jeg er suuuuuper deppa selv i dag. Hadde IKM på tirsdag, men fikk den først i dag - 5 dager over, var helt sikker på at det hadde klaffa, men da jeg gikk på do i dag tidlig ble den plutselig full av blod....:(((( Kjente at jeg fikk meg en skikkelig knekk, ble noen tårer før frokost.

Mannnen min er bortreist, så måtte ringe han for å få litt trøst, men de guttene er rett og slett ikke så forståelsesfulle... eller er det bare min??

Han er søt og sånn, men gidder liksom ikke snakke så mye om det før det er noe å snakke om...

Bra vi har hverandre her inne;))))

Føler meg kjempe sårbar i dag, sier noen noe feil nå, så begynner jeg garantert å gråte. Tror vi jenter blir litt rare av denne prøvingen, jeg synest rett og slett at det er stress!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...