Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt til å bestille en tur sammen med min kjære. Men ser at det er 23 års grense. Han fyller 23 år, 2 uker etter at vi hadde tenkt til å reise. Men datteren min på 3,5 år har tydeligvis lov å reise sammen med oss da, men ikke han..hehe.. er de så firkanta på reglene?

Hmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du er over 23, så skal det gå. Vi ble stoppet på danskebåten, hadde med par stk under 25, men så lenge de fleste var over 25, så gikk det bra. Og de er ikke så strenge på kiel båten som de er på stena line. Siden det har vært mye fyll og fanteri der ;O)

Skrevet

Oki :) men det stod at dersom man var under 23 måtte man ha med foresatte..hehe.. jeg er jo 23(blir 24 til sommeren) kan jeg være hans foresatte..hihi.. er ikke fylletur får vår del da, men det kan jo ikke de egentlig vite.

Skrevet

Så lenge du er over 23 år, går det sikkert bra. Han har jo lov til å kjøpe sprit.

Hadde tatt en tlf, bare for å være på den sikre siden. Koster jo litt å reise, så er ikke noe kult hvis dere ikke får bli med : /

Skrevet

Vet du dette er det alltid mye spm om her inne. Og dette kan jeg en del om. Så ring de, de gir den mail adr som du sender en mail til. Der du oppgir navn og alder på reisefølge, og det de evn måtte be om av annen dokumentasjon. Colorline har så så mange plasser per tur de innvilger til de som ikke er gamle nok. Noen ganger gir de ja el nei på tlf også. De er veldig hyggelig, ring de! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...