ღhælgelainnღ Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Har dere noen gode forslag å komme med til middagsretter i kommende uke?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 oj. ja det er jo søndag i dag. jeg må sette meg ned og skrive liste. vi skal ihverfall ha hjemmelaget lapskaus tenkte jeg. så må jeg bare finne på 6 middager til .he he
erteposen + 4 Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Vi har bestemt middagsmeny denne uka (guttas jobb på søndager, med litt hjelp). Mandag. Stekt raspeball, rester, kålrabistappe og rosenkål surret sammen med baconbiter. Tirsdag. Kyllingsuppe med tomat, eple, karri og kikerter med brød. Onsdag. Stekt torsk/sei, med potet og rotmos (spinat) og råkost Torsdag. Laksekarbonader i grovt brød med råkost, yoghurtsaus, løk, tomat, purre osv. Fredag. Fajitas med kylling, salat og hjemmelaga guacomole Lørdag. Havregrynsgrøt, og pizza eller pasta om kvelden Søndag. Skrei, om vi får tak i nok, ellers kyllingspyd, mangosalsa, ris og peanutsaus som 7-åringen min lager. Supergod saus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå