Gjest Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 jeg er bare på dag 21 i syklusen.. og jeg vil ikke si at jeg har hatt mensen de 3 dagene jeg blødde.. har ikke blødd noe i dag, og super lite i går. var bare så vidt jeg så at det var blod.. og dagen før det var d litt mer men ikke mye.. og det var bare 1 gang det kom såpass mye at man så at det var blod i truseinnlegget.. første dagen med spotting, altså for 4 dager siden da var det veldig lite, så vidt jeg så det.. tror jeg har en syklus på 32-36 dager er litt usikkert..
Lille diamant Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 hmm..kan det være en festeblødning da mon tro? Rart og hvor mye den kroppen vår styrer på egenhånd, får oss til å bli gale av undring til tider Om du har ca 30 dagers syklus så er eggløsningen på dag 16 ser jeg, så da har du kanskje litt senere siden du har 32-36 dagers syklus?
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 aner ikke hva det kan være.. jeg blir sånn smågal til tider ja:) jeg vet ikke når jeg har hatt eggløsning.. prøvde å ta EL tester, men de ble positive nesten hele mnd så fant ut det ikke var noe vits i å bruke de.. har fått litt sånn mens murringer nå i kveld, så kansje mensen kommer ordentlig nå... eller så kan det være pga jeg har spist en del smågodt i dag:) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå