Gå til innhold

Lilleprinsen kom 19.03 kl 19.47

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig kom vår etterlengtede prins. To dager etter ultralyd terminen, men på mensterminen.

Syntes så vidt at jeg kjente noe sånn i 12 tiden på formiddagen. noen tak som kom med 10 minutters mellomrom. Kl. 13 var jeg på do,, da hadde jeg tegningsblødning og slimproppen gikk ( trodde den allerede hadde gått men..) da kom riene med 5 minutters mellomrom, så da var jeg jo sikker på det var i gang. men absolutt ikke vondt.

Reiste på sykehuset og var der 14.30. Der ble jeg satt på registrering, og grunnet litt bekymring for hjertelyden tok de vannet og satte måling på hodet til lillegutt. Riene var ikke særlig vonde og jeg pustet meg gjennom dem. Hadde ca 3 cm åpning 16.30. Riene var fortsatt ikke vonde, men tok seg plutselig veldig opp rundt kl 19, da var de plutselig veldig sterke og JM undersøkte meg og det var 5 cm åpning, men i det hun var ferdig og jeg fikk en ny ri så endte den rien i en pressri, 4 pressrier etter det og lillemann var ute.

Brukte lystgass, men det ble bare enten for mye eller for lite, men syntes det var godt å ha noe å konsentrere seg om når riene kom.

Kjempeflott fødsel, men kun sterke smerter i ca. en time.

Belønningen var jo verdens søteste prins som er snill og grei og spiser og koser seg.

Lykke til alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :)

Skrevet

GRATULERER med prinsen :D

Endelig fant han også veien ut...

Skrevet

gratulere så mye ;)

Skrevet

Gratulerer så mye:) Gikk det så fort fra 5 cm åpning til han var ute? Så deilig a!! Var det barn nr en?

Skrevet

Ja når jordmor sa det var 5 cm åpning tenkte jeg bare.. herregud, mange timer til med disse smertene!! men da var det altså full åpning på neste rie.. utrolig deilig.

Det er barn nr. 3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...