MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2009 Selvsagt:) Sleng deg med! Kommer til å gå fort nå trur jeg! Når har du termin?`
Juni prinsesse Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 25 juni!! Så jeg går over i uke 28 på tirsdag!! Litt synd at det går så fort nå, for jeg har såvidt begynt å få et forhold til det hele. Har slitt litt med å "godta" at jeg faktisk er gravid. Dvs rent praktisk så vet jeg det jo, men rent følelsesmessig så er jeg ikke helt med enda. Har bestemt meg for å ta 3D ultralyd nå, for å bli kjent med veslajenta vår på ny, for nå når jeg kjenner så mye liv, og det vises så godt og vi virkelig er nødt å slutte å prate og begynne å handle for å få alt klart, så begynner det så vidt å gå opp for meg. Tenker at om jeg får lov å se og bli kjent på ny, så kan jeg i hvert fall virkelig nyte de tre siste månedene )
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2009 åja:) Mener du ikke at du er i uke 27 da ? jeg har termin 17 juni og er 28+1 på tirsdag see...heeh..litt forvirrende d dær men:P Hehe..jeg føler helt motsatt jeg da...er egentlig litt lej av å være gravid nå..men man føler så forskjellig=) Gleder emg egentlig bare til å se lille gutten min jeg:D 3d ul har jeg og lyst på men..jeg har ikke råd..d er da så dyrt:O
Juni prinsesse Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Ikke så dyrt her i Stavanger. 800,- skal de ha, synes det går an... Spesielt siden jeg føler det er viktig for meg ) Enig med deg i at det er forvirrende, men jeg er 27+1 på tirsdag, og da er jeg ferdig med 27 uker og begynt på nr 28, dvs jeg er i uke 28... Du begynner på 29 og er dermed i 29, og skulle faktisk skiftet forrige tirsdag... ;o)
Dyne&Pute Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Samme her 3dje og SISTE trimester :) Litt skremmende og da.. hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå