Gå til innhold

Hopper over på 3 trimester på tirsdag! Whoohoo!!:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippi :o)

Får jeg være med???

Skrevet

Selvsagt:) Sleng deg med! Kommer til å gå fort nå trur jeg!:D Når har du termin?`:)

Skrevet

25 juni!! Så jeg går over i uke 28 på tirsdag!!

Litt synd at det går så fort nå, for jeg har såvidt begynt å få et forhold til det hele. Har slitt litt med å "godta" at jeg faktisk er gravid. Dvs rent praktisk så vet jeg det jo, men rent følelsesmessig så er jeg ikke helt med enda.

Har bestemt meg for å ta 3D ultralyd nå, for å bli kjent med veslajenta vår på ny, for nå når jeg kjenner så mye liv, og det vises så godt og vi virkelig er nødt å slutte å prate og begynne å handle for å få alt klart, så begynner det så vidt å gå opp for meg.

Tenker at om jeg får lov å se og bli kjent på ny, så kan jeg i hvert fall virkelig nyte de tre siste månedene :o)

Skrevet

åja:) Mener du ikke at du er i uke 27 da ? jeg har termin 17 juni og er 28+1 på tirsdag see...heeh..litt forvirrende d dær men:P

Hehe..jeg føler helt motsatt jeg da...er egentlig litt lej av å være gravid nå..men man føler så forskjellig=) Gleder emg egentlig bare til å se lille gutten min jeg:D

3d ul har jeg og lyst på men..jeg har ikke råd..d er da så dyrt:O

Skrevet

Ikke så dyrt her i Stavanger. 800,- skal de ha, synes det går an... Spesielt siden jeg føler det er viktig for meg :o)

Enig med deg i at det er forvirrende, men jeg er 27+1 på tirsdag, og da er jeg ferdig med 27 uker og begynt på nr 28, dvs jeg er i uke 28... Du begynner på 29 og er dermed i 29, og skulle faktisk skiftet forrige tirsdag... ;o)

Skrevet

Samme her :) 3dje og SISTE trimester :):) Litt skremmende og da.. hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...