Gå til innhold

Modningsakupunktur - noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å bruke penger på modningsakupunktur. Er det noen som har erfaringer å dele? Evt steder å anbefale i Oslo hvor man kan ta det? Og hva det koster? Vil jo gjerne slippe å gå over tiden! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dyttter

Jeg har begynt til modningsaku i Oslo, men vil gjerne også høre andres erfaringer... (350,- pr gang, 500 første gangen)

Skrevet

Jeg tok modningsakupunktur forrige gang, men det fungerte ikke hos meg. Endte med at vannet gikk uten noe som helst åpning. Etter mange timer på drypp startet pressriene og jeg var enda ikke helt moden, så jordmor måtte trå til.... Men det fungerer nok på noen.

Skrevet

Til Elias'mamma: tok du modningsakupunktur til jordmor eller til akupunktør? Jeg tror også at virkningen er litt forskjellig, jeg har hatt god effekt av akunpunktur i forbindelse med andre plager, så jeg håper dette kan hjelpe på litt nå når nr 2 kommer.

Skrevet

Jeg dytter - igjen :)

Skrevet

Jeg tok modningsakupunktur og fotsoneterapi et par ganger før fødselen. Fødte 2 dager etter UL termin, men fødselen var langt fra det mange opplever etter akupunktur. Varte i over 2 døgn, vannet måtte tas, fikk drypp etc. Så på meg funket det ikke):

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...