trine->mai07 og juni09 Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 av 2.trimester.. Eller..Dvs 6 dager er det vel egentlig.. Er 27+2 i dag, syns 2.trimester er utrolig langt, men denne gangen har det gått veldig fort!! Tiden raser av sted når man har en på snart 2 år som trenger mye oppmerksomhet, tid og omsorg Da rekker man rett og slett ikke å tenke.
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Ja, jeg skjønner hva du tenker, bare at her er det 3 stykk som tar tiden min ;-) De "store" krever ikke like mye da, ikke på samme måte som mini på 1,5 år, men litt blir det. Akkurat i dag er det en rolig dag da, kom hjem fra en lang reise i går og alle er slitne og rolige, tasser for seg selv og nyter å slappe av. Synes svangerskapet har gått sykt fort så langt denne gangen, rekker jo knapt å følge med. Gikk fort sist gang også, men nå bare flyt tiden. Lykke til videre på 3.trimester da :-) Kommer etter om 7 ukers tid, dvs en bitte liten stund, hehe...
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Jeg kommer om en uke jeg å Er 27+0. Jammen har dette sv gått utrolig fort. Håper 3 tri flyr av gårde....
VinterSol+2 Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 irriterende at du har dette forspranget på meg denne gangen og;-) tenk at du straks er over i 3.trim! stas:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå