Gå til innhold

Ok, hvordan kan jeg lage brudebuketten selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nekter plent å betale 2500 kr for en blomsterkvast, da lager jeg heller noe selv. Men hvor finner jeg inspirasjon? Noen tips til enkle brudebuketter jeg kan fikse selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gamman.se

Skrevet

jeg er også motstander av å kaste bort så mye penger på en blomsterkvast. MEN, har du sjekket ut nettbutikker som feks 800blomster.no? de er ganske rimelige, man kan få en ganske fin bukett til ca 300-400kr, og det er ikke så ille. man må jo ut med endel til materiale hvis man vil gjøre det selv uansett, så prisen er akseptabel syns jeg;)

Skrevet

Ja, det høres jo litt mere akseptabelt ut =) Takk for tipset, skal sjekke det ut!!

Skrevet

buketten som jeg hadde har sikkert vært enkel å lage selv,men det er så mye ting som skal på plass de siste dagen før bryllupsdagen,så du skal ha god tid til å ordne den selv.

hvilken form kunne du tenkt deg til?

det du kan gjøre er å lage en rosebukett å bare surre et silkebånd rundt stilkene eller bruke noen cala som du lar ligge oppover den ene armen.

eller så kan du ta en rund oasiskule å sette avkuttede roser i å feste et silkebånd rindt slik at det blir som er roseball=) å pynte med sølv/gulltråd og evt små diamanter. mulighetene er mange..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...