råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Nå ble jeg litt usikker men mener på vi har 09.modellen. Vi skifta nettopp over til sportsvogndelen. Nå er poden 8 mnd. Han kunne nok fått plass i bagen enda men han er så nysgjerrig og skal opp å se hele tiden. Gutten vår er lang.
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Kan jeg få blande meg og spørre om du/dere er fornøyd med vognen? Så at den hadde fått stryk i testen pga håndtaket, men har ellers bare hørt positivt om merket og vurderer sterkt denne vognen selv egentlig...
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 oj....da er det ikke den vognen jeg har. Jeg så testen og det er ikke den vi har. Vår heter teutonia spirit s3. Vi er superfornøyde med den vognen.
saratussen Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2009 sportsvogndelen holder til barnet slutter m vogn eller??
hannes Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Vi har vognen som fikk stryk i testen! Var veldig fornøyd med den fram til jeg så resultatet. Har nå funnet ut at strykkarakteren kommer pga testing på minus 30grader. Vi kommer aldri til å bruke vognen i slike temperaturer, dermed fortsetter jeg med å være fornøyd med vognen vi har :-)
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Ok, da er det ikke noe problem, så kaldt vær har ikke vi tenkt å bruke vognen i heller, hehe...
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #8 Skrevet 22. mars 2009 Den er veldig liten, så vi måtte bytte vogn når jenta vår ett år gammel. Ikke plass til pose eller tepper oppi der. + at hjulet fallt av med ungen oppi. Elendig vogn! Hadde aldri kjøpt den om jeg var deg.. Den er også veldig lav,så du må bøye deg så langt ned for å løfte opp ungen.
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #9 Skrevet 22. mars 2009 Er det den med to svingbare forhjul du snakker om nå? Er ikke den like lang i ryggen som "alle andre" vogner da? Har sett på flere vogner nå og av det jeg kan se har den samme mål som de aller fleste vognene jeg har når det gjelder lengden på ryggen.
saratussen Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 22. mars 2009 2009 mod kom med lengre rygg på sittedelen i allefall..
Mamma_til_tre Skrevet 22. mars 2009 #11 Skrevet 22. mars 2009 Teuutonia er nok litt mindre enn andre vogner dessverre, de er kortere i ryggen. Men om 09 modellene har fått lenger rygg er jo det helt supert!
hannes Skrevet 22. mars 2009 #12 Skrevet 22. mars 2009 Jeg har hatt teutonia tidligere og ikke hatt behov for andre vogner. Aldri tenkt over at ryggen er lav og har heller ikke sett at den er lavere enn andre vogner. Har brukt den helt til ungene har slutta med vogn. Når det gjelder selve vogna så er denne typen (med 2svingbare hjul foran) høyere enn den typen vi har hatt tidligere. (tror det også var mistral, med fire hjul, men ikke svingbar)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå