Full house Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Hvor mange forsøk har dere hatt? Dette er mitt 10. fryseforsøk, aldri fått en positiv test. Har hatt 5 ferske, der jeg fikk 3 positive tester, men alle endte i MA kjemisk... Trenger noen oppmuntrende ord, merkelig nok er jeg litt positiv denne gangen. Noe som sier meg at det går nå, selv om jeg bare er på RD 3. Hm, ønsketenking mest, men uansett! :-) Kom med noen fine solskinnshistorier! :-)
elmaaani Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Heia! Min historie er en solskinnshistorie =) Vi slutta med prev i oktober 2000. Etter det har vi hatt mange medisinerte insemineringer, og to ivf. kun få og dårlige egg, men av alle ting lyktes vi på første fryseforsøk! =) Ingen av forsøkene hadde resultert i en positiv test tidligere... Jeg var faktisk overbevist om at dette skulle gå veien allerede RD 2-3... RD5-6 fikk jeg en svak blødning og deretter ble det nattebesøk både på toalett og i kjøleskapet. Visste før jeg testa at dette gikk veien... synes det er helt merkelig at jeg hadde så stor tro på akkurat dette forsøket, når det faktisk er litt mindre sannsynlig å lykkes på frys enn på fersk... samt etter alle nedturene vi hadde hatt... Håper virkelig magefølelsen din viser seg å stemme!!!
Full house Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2009 Tusen takk for svar! :-) Ja, jeg håper jeg har en sann magefølelse selv, men man vet jo aldri.. Tenker jo litt sånn at hvorfor skal det i det hele tatt gå nå, eller senere, når 9 frys har hatt negativt utfall? Men man vet jo aldri... Kanskje er det nå det går? Jeg håper det... Håper VELDIG!!!!!!! :-) Da hadde hele min verden tatt av, jeg hadde blitt så forferdelig glad :-) Synes nesten jeg fortjener det litt, hehe :-) Klem til deg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå