Gjest Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Jaja testen var negativ i dag, men så noen få prikker som gikk oppover men det var sikkert bare innbilling, Jaja men er det mulig at jeg har for lavt hcg nivå og det ike slår ut på testen? HAr ei venninne som ikke visste hu var gravid før i uke 6 og hu slo ikke ut på testen, men på blodprøve. jeg har forsatt murringer og skjønner ikke hvorfor det, pleier kke ha det etter mens liksom(hvis det var mens jeg hadde)...hallo! noen som har det samme`? jaja hvis ikke det gir seg får jeg ta meg en tur til gyn-spesialist. Ble litt syting i denne her men dere får bare bære over med meg... hilsen litt skuffet
liber Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 testa akk neg jeg å men er fortsatt lov å håpe.. åssen test tok du?? jeg tok qr test, innbiller meg at clear blue er bedre. vi får bare krysse fingra. lykke til hvertfall
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 huff! jeg tok clear blue, så noen prikker oppover men de var ikke på midten så det tels jo ikke da, det var ikke mange men noen, Ja vi får gjøre det Lykke til du også!
liber Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 har du noen symp?? jeg bestemte meg for at denna mnd skulle jeg ikke væra på sympt jakt, men nå har jeg jo kjent fler sympt som jeg ikke har kjent før.. fikk kjempe ømme pupper noen dager etter el, men det pleier jeg å få, men nå var de ekstra ømme, pluss sånn rar vibrering på en måte i skjeden, høres rart ut men, det har gått over nå. å i stad kjente jeg sånn stikk ned mot lysken.. å ikke noe mens vondt som jeg pleier, hadde det før i uka... men man kan jo innbille seg mye rart å da. puppene er mindre ømme nå,
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 ja jeg har hatt noen symp. uken før ikm hadde jeg murringer som bare det og var kvalm og vondt. 4 dagen over ikm fikk jeg småblødninger, men ikke så mye at jeg måtte bruke tampong, så jeg vet ikke om det var mensen eller om det bare var småblødninger... nå har det gått noen dager etter småblødninger men første dag etter det var over kjente jeg murringer igjen, og det kjenner jeg enda, men det er mindre enn menssmerter, men veldig uvanlig å ha det etter mens eller småblødninger eller hva det var, har aldri hatt det noen andre mnd etter mens liksom, derfor lurer jeg litt ekstra... jeg har ikke hatt noe særlig ømme pupper denne gangen, det er rart for det er det jeg pleier å ha før mens men det var ikke der i det hele tatt, bare følte at brystvortene skulle dette av men det varte ikke lenge så gikk det over . har du ikm til uka eller? jeg er jo nå 12 dager over ikm og neg test i dag, men det skal jo som sagt nevnes at jeg hadde enten småblødninger eller rar mens på 4 dagen over ikm til 8 dag over ikm, det er rart men.. hmm man kan nok inbille seg mye rart ja, men denne gangen føler jeg ikke at det er innbilling, prøver å ikke tenke for mye på det, men nå kommer stikkingen igjen, rare greier det her assa, håper så vi er det begge to men hvis vi da ikke er det kommer det nok en spire til oss en vakker dag også vi må ha troen:) tenkte å ringe han gyn-spesialisten i morgen eller noe å høre om jeg kan få en time. klem
liber Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 jeg har ikm idag, men har ikke veldig stabil syklus da, så den pleier å være ganske kort egentlig, men idag er det faktisk 4 iker siden siste mens.. sist mnd fikk jeg tr to dager etter pos el test så har egentlig en rar kropp.... men pleier jo aldri å gå så lang tid som nå.. derfor så håper jeg så veldig at jeg er gravid... men hvis jeg ikke er gravid så kan den dumme mensen komme nå syns jeg. jeg krysser fingre for oss, begynner å bli litt utålmodig nå kjenner jeg.. er du 84 modell?? jeg er 83:)
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Du hadde det ja, hmm.. min syklus har vært stabil siden oktober så er derfor jeg syns det er litt rart detta som skjedde med meg denne mnd.. skjønner du er utolmodig ja, jeg er det jeg og, men vi får bare holde ut, du får se om mensen kommer eller om du får en positiv test og jeg får bestille en time hos gyn og håpe at jeg ikke tenker så mye på det hvis jeg først får en time. men håper jo som vanlig da:) syns disse murringer nå og en fjerdedel av den utfloden jeg pleier å ha er veldig rart.. hmm... ja jeg er 84 modell ja:) du er 83 ja da er det jo ikke så mye mellom oss, vi får holde hverandre oppdatert og holde kontakten:)
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #9 Skrevet 22. mars 2009 Ja symp ja, har hatt flere av de, glemte å skrive det i stad,. som sagt murringer,men også vondt i korsryggen, slapp,irritert, men det er sikkert bare innbilling det og, er ikke godt å si nei. men auuuu som det stikker til tider!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå