mitt-skjønne-trekløver Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Har akkurat fått høre om en liten baby på 6 mdr som har fått leukemi. Kjenner jeg får helt frysninger Noe så urettferdig - tenk at et så lite barn skal få en så alvorlig sykdom.. Er visst under 50% sjans for at han skal overleve, fordi han er liten og svak for behandlingen. Måtte alle gode makter stå han og hans familie bi! Håper vireklig dette ender godt!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 uff, dette var trist lesning, håper det ender godt.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Off så trist lesing. Blir så dårlig av sånne beskjeder. Særlig når jeg har barn i samme alder selv.. Får håpe for alt i verden at det får en lykkelig slutt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå