Gå til innhold

Kreft-syk baby.. :,(


mitt-skjønne-trekløver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat fått høre om en liten baby på 6 mdr som har fått leukemi. Kjenner jeg får helt frysninger :( Noe så urettferdig - tenk at et så lite barn skal få en så alvorlig sykdom.. Er visst under 50% sjans for at han skal overleve, fordi han er liten og svak for behandlingen.

Måtte alle gode makter stå han og hans familie bi! Håper vireklig dette ender godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, dette var trist lesning, håper det ender godt.

Skrevet

Off så trist lesing. Blir så dårlig av sånne beskjeder. Særlig når jeg har barn i samme alder selv.. Får håpe for alt i verden at det får en lykkelig slutt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...