FruV Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Noen av dere som har opplevd at vogna har kollapsa? Fikk et lite støkk i meg da jeg så testen på tv2 hjelper deg og i gravid. Frister ikke så veldig å bruke den lengere med hensyn til sikkerheten...
Mor til 3 søte små:) Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Har brukt min vogn siden høsten 06 og har faktisk vært kjempefornøyd med vogna! Vi har brukt vogna masse, i skogen, på stranda, hatt den med på flere syden reiser så vogna er godt slitt og brukt. Vi har aldri hatt noe problem med vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå